אחות עד הבית

נראה כי הפרק של בית פוקס הערב מרגיע את מעריצי התוכנית שטענה בארבע העונות האחרונות כי אחיות ממלאות תפקיד מרכזי בטיפול בבית החולים. פוקס האוס התעלם בדרך כלל מהסיעוד והראה כי רופאים עושים זאת, ובפרקים האחרונים נשמעו הערות מטרידות לגבי האוטונומיה והמיומנויות של אחיות.

למשל

אחות מעשית או מקצועית מורשית יכולה לעבוד גם כאחות בבית. אחיות עובדות גם עם נשים בהריון ואמהות טריות בכדי לספק טיפול רציף, הכשרה ותמיכה. בתי סיעוד זוכים גם להטבות ממספר בתים, בחלקם מגיעים מטפלים מבתי אבות אחרים באותו אזור, כמו בית החולים או בית האבות. .

אפשרויות אלה עשויות לכלול

אך אינן מוגבלות, סיוע במשק בית. חלק מבתי הטיפול מעסיקים שילוב של מטפלים וצוותים, תלוי ברמת הטיפול המסופק על ידי התושבים. LPN (אחות מעשית מוסמכת) מעניקה טיפול. בבית, וחלקם למעשה RN (אחות מוסמכת). ישנם בעצם שני סוגים של אחיות: אחיות רשומות של RN, אחיות מעשיות מורשות ואחיות מוסמכות (CNP).
למידע נוסף בנושא של אחות עד הבית מומלץ לבקר באתר ambulant-lahzan.co.il

ניתן למלא תפקידים אלה על ידי קוֹמבִּינַצִיָה של אחיות רשומות ב- RN, רופאי משפחה מורשים ו- CNP ו- LPN מוסמכים.

הפיכת אחות מוסמכת (RN) יכולה להיות מושגת על ידי תואר ראשון בסיעוד (BSN) שנמשך ארבע שנים

או תואר עמית באחות (ADN) שנמשך שנתיים ושלוש שנים לתואר ראשון במדעים ( BA) וארבעה חודשים לתואר שני בסיעוד. ההכשרה כאחות מעשית מורשית נמשכת שנה, ואילו ההכשרה כאחות בבריאות בית מושגת על ידי רכישת תואר נלווה באחיות (ABN), תואר סיעודי של סיעוד, הנלקח בשנתיים. חלק מהאחיות גם מרוויחות תארים שני – שנה – אחת בסיעוד כדי להפוך לאחיות בבית הבריאות.

התאחדות האחיות האמריקאית (ANA) מציעה מגוון רחב של אפשרויות הכשרה לאחיות סיעודיות בבית. חלק מהתוכניות הללו היו זמינות בעבר אך אינן זמינות עוד, כגון המכללה האמריקאית לסיעוד (ACN) והאיגוד הלאומי למטפלים באחיות (NAP).

תפקיד ה- CNA בבית האבות לתמוך ב- LPN, אך עליהם להיות מוסמכים גם על ידי המדינה. ה- RN נמצא בשימוש רק אם ניתן לבצע הערכת סיעוד על ידי מנהל שירות הסיעוד היחיד בבית האבות. אין פגישה והאחות יכולה להישאר עם המטופל כל עוד היא צריכה.

אחיות משולמות ברמה השווה לתגמול המשולם לאחיות העובדות במסגרת מוסדית רשמית יותר. יש להם גם אפשרות לעבוד שעות נוספות, מה שיכול להגדיל משמעותית את השכר שלהם. האחיות עושות את העבודה ואילו האחות פועלת מזה כ -150 שנה.

כאחד המקצועות המהימנים ביותר בארצות הברית מזה 18 שנים ברציפות

האחיות מעודכנות היטב בנוף הבריאות ובעלות ניסיון רב במגוון רחב של מחלות כמו סוכרת, מחלות לב וסרטן. . אחיות יכולות לטפל בחולים ברגע שהם מגיעים הביתה, במקום שיהיה עליהם לקבוע פגישה.

אחיות שרוצות לקחת תפקיד מנהיגות בתחום הבריאות הביתית יכולות לקחת את הכשרתן צעד קדימה

אתה יכול להמשיך לתואר שני בסיעוד (MSN) כדי להפוך לאחות מתקדמת לבריאות בית, או שאתה יכול להתקדם צעד נוסף על ידי קבלת תואר ראשון במדעי הבריאות באחיות. מכיוון שטיפול ביתי כל כך יקר, והמדינות והממשל הפדראלי לעיתים קרובות מחייבות את הצעת החוק, הן פיתחו כמה תוכניות שיעזרו לאנשים הזקוקים לטיפול – בבית – להישאר בקהילותיהם. כיום קיימת תוכנית סולם בבתי אבות המספקת תמיכה כספית לעוזרי הטיפול בחיפוש אחר מידה של טיפול.

הזמן שלוקח להיות אחות תלוי במה שאתה רוצה לעשות בבית

סיעוד. אחיות זקוקות להכשרה מתאימה למקצוע זה ותפקידן יכול להיות תובעני מאוד. הם גם צריכים להיות מחויבים באופן מלא, מכיוון שבתי אבות אינם בתי חולים, כך שאתה מקבל אותה רמת טיפול. אחיות עובדות בבית אבות שאינו בית חולים, אך הן זקוקות להכשרה ולכישורים המתאימים לעבודה זו.

כתוצאה מכך

שירותי בריאות ביתיים הם אחד המגזרים הצומחים ביותר במערכת הבריאות של ארצות הברית. טיפול בבית הוא מומחיות שהולכת וחשובה יותר, ו- AAACN תמכה לאחרונה בהצעת חוק בחסות חברת הקונגרס Lois Capps כדי לטפל במחסור בטיפול. ברור שהצורך באחיות בבריאות הבית יהיה חזק במיוחד. מי שמעוניין בקריירה כמטפל ביתי ימצא מידע וכלים מועילים.

דילוג לתוכן