איך מאתרים דירות חדשות למכירה?

זה לא סוד שדיור למגורים תמיד היה אחד מסוגי הנדל"ן המסחרי היקרים ביותר לרכישה, ומקור הכנסה חשוב עבור אנשים רבים בארצות הברית. אך בשפל כלכלי כמו זה שרובם חווים כיום, זה יכול להיות קשה לאנשים שמחפשים בית למצוא הרבה.

ישנן מספר שיטות למציאת נדל"ן

החל מחיפוש רישומים בשכונתך וכלה בכלי הנדל"ן. אתה יכול לחפש דירות, עבור נכסים מסחריים שבהם נמצאים עסקים, או שאתה יכול להציג רשימות דיור והשכרה. ישנם אתרים רבים כמו LoopNet, Realtor.com ו- Costar המציעים מגוון רשימות נדל"ן, כמו גם דירות ודירות דירות, אך תוכל גם לבחון את הבתים הנוכחיים ואז להשתמש בפרטי יצירת הקשר של הבעלים המפורטים כדי לקבוע אם אתה מעוניין. במכירה. זה כל מה שאתה צריך כדי לחפש, למצוא סוכנים ולמצוא רישומים של בית או נכס מסחרי שאתה מחפש, כמו למשל עסק שמאגד חברה.

לפני שתתחיל בחיפוש הדירות שלך

חפש ברשימות הדירות באיסטנבול וצור איתנו קשר אם אתה מחפש דירה ברובע מסוים, כמו רובע העסקים המרכזי באיסטנבול. אנו נשלח לך רשימת דירות בקרבתך בתיבת הדואר הנכנס שלך, והקישורים שלהלן יעבירו אותך לרשימות בכל מדינה, תלוי במה שאתה מחפש.
לעוד פרטים בנושא של נדלן בשכונת יד אליהו ואיך מאתרים דירות חדשות למכירה? יש להעיף מבט ב- yadeliyahu.net

פילטרים אחרים כוללים רשימות יומיות, בתים קיימים למכירה ומחירים מוזלים, כמו גם מספר היחידות הזמינות באזור מסוים.

 

כדי למצוא בנייני דירות למכירה, חפש בנייני דירות ואז הוסף פילטרים למחיר, גודל בניין ומחיר שכירות. כדי להתאים את עצמך לסוג אחר של בניין דירות, הוסף מסנן "בניין דירות" לפני שתמשיך למצוא את השוק הרצוי. לאחר שמצאת בית השכרה, הגבל את החיפוש שלך למציאת דירות באותו בניין באמצעות פילטרים כגון "סוג דירה", "גודל דירה" ו"שיעור שכירות ". אם אתם מחפשים דירות במיקום שבחרתם, תוכלו גם להוסיף את המסנן "רב משפחתיים" לחיפוש.

אם אתם מחפשים דירות למכירה באזור מסוים, כגון עיר, מדינה או מדינה, תוכלו למצוא אותן בקטגוריית פתרונות. קטגוריית הפתרונות היא נכס להשקעה שנרכש מיזם, מקבוצת השקעות פרטית או מפתח יזם או בעלים.

דבר אחד שיש לזכור כשמחפשים בית טרי להוציא לשוק

זה יכול לקחת 24-48 שעות עד רישומי התיווך להגיע לאתרי צבירה כמו StreetEasy ו- Zillow. קבל את האישור מראש מהבנק שלך, כך שתוכל לקפוץ על הנכס באופן מיידי, או שאיש הנדל"ן שלך ישלח לך הודעת דוא"ל אוטומטית כאשר נכס חדש יוצא לשוק. אם אתה מוצא מודעה למכירה בעיר מסוימת, מדינה או מדינה מסוימת, הגש הצעה בהקדם האפשרי, גם אם המודעה נעקלה. אתה יכול להתחיל להתכונן למכירת הבית שלך להסדרת האחוזה שלך או במסגרת גירושין קרובים.

אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא בנייני דירות למכירה

היא להשתמש ב- Mashvisor ולהתחיל לחפש בנייני דירות למכירה ובנייני דירות על הרציף. כדי למצוא בניין דירות למכירה ב- Showcase, בחר את סוג הדירה שברצונך לקנות או לשכור ולהגביל את התוצאות לעיר, מדינה או מדינה ספציפית. אתה יכול גם להתחיל בכל עת על ידי התחלה בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש שלך, שם תוכל למצוא דירות, בניינים ופלטפורמות מכירה בקלות בהן תוכל לחפש נכסים מרובי דורות. בין אם אתם מחפשים בית צמוד קרקע, דירה, בית מדורגים או אפילו בית נייד, ב- foreclosure.com יש את כל הדפים הרשומים האחרונים עבור כל סוגי הנכסים. Walkscore יכול לעזור לך למצוא בתים בקרבתך, אך הוא מספק גם מידע אחר שיכול לחסוך לך כסף. יש בשוק אלפי דירות, ואם אתה מוכן להתפשר מעט על הגודל, ייתכן שתוכל להשיג עסקה. אולי לא תמצאו בתים עירוניים, אך עדיין תוכלו לקנות בתים צמודי קרקע ודירות מגורים.

בנוסף להצעות נדל"ן

האתר מציע מידע מגוון עבור קונים פוטנציאליים לחיפוש. האתר כולל שיעורי משכנתא ומחזר מימון חדשים ורשימת אתרי הנדל"ן הפופולריים ביותר בארה"ב. פלטפורמה זו כוללת הצעות לדירות, בתים משותפים, בתים עירוניים, בתים צמודי קרקע ובתי עירייה.

אם אתם מחפשים נכס למכירה או להשכרה, תוכלו לפחות לקבל מידע מפורט מאוד על הבית אותו אתם מחפשים. Padmapper היא דרך נהדרת להרגיש מה זמין בעיר שתבחרו והיכן הדירות ממוקמות.

 

דילוג לתוכן