איך נכנסים לעולם המסחר בקריפטו

מסחר במטבעות קריפטוגרפיים הופך נפוץ יותר ככל שמשקיעים ברחבי העולם מכירים את הבורסות המציעות מסחר מקוון במטבעות קריפטוגרפיים. על פי הדיווחים, E – TRADE Financial Corp (ETFC) מתכוננת להיכנס לעולם המטבעות הקריפטוגרפיים בכך שהיא מאפשרת ללקוחות לסחור בפלטפורמה במטבעות פופולריים כמו ביטקוין ואת'ריום.

אם אתה מחזיק בביטקוין ותרצה למכור אותו עבור את'ריום

הבורסה תעזור לך למצוא מוכר אתריום לסחור איתו. את'ריום מקובל באופן נרחב כצמד מסחר, ויש אסימונים שניתן לסחור עבורו. הם יכולים גם לסחור באמצעות IRA ונסחרו גם עם מוסדות פיננסיים אחרים כגון רשות ניירות ערך בארה"ב.

אתה יכול להעביר כסף אמיתי לרכישת מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין ואת'רום

ובדרך כלל אתה פותח חשבון בבורסה. במילים אחרות, אתה מתחיל לסחור ב- BTC ו- ETH במטבעות אחרים בבורסות כמו Binance ו- Coinbase Pro. Coinbase מאפשר לך לנסות לסחור בזמן אמת, על בסיס סחר חליפין או על בסיס מתווך, אבל זה נותן לך מספיק מטבעות כדי להתחיל. אם אתה רוצה לקבל את החוויה המלאה של את'ריום ולחוות ניסיון מלא איתו, סביר להניח שתקבל DeFi ותרצה לקנות ETH ב- Coinbase ואז להשתמש ב- MetaMask כארנק שלך ולהתחיל לסחור בבורסה, נסה כמה פלטפורמות מסחר שונות כמו Bitfinex, Bitstamp, Bittrex, Coinbase, Octopus וכו 'כשאתה מוכן, צור חשבונות באחת מהבורסות הללו ונסה להחליף BTC או ETH עם מטבע אחר.

אם ברצונך לבחון עמוק יותר את האפשרויות השונות ב- Coinbase ו- Binance, עליך בהחלט לבדוק את המאמר המפורט שלנו ב- Coinbase לעומת B Finance.

מכיוון שרק המטבעות הטובים ביותר נסחרים

בין אם מדובר במטבעות כמו ביטקוין או את'ריום, הסיכוי לאבד הכל בין לילה הוא קטן, אם לא בלתי אפשרי, אך קטן. למידע נוסף על מדוע מטבעות קריפטוגרפיים ואלטקוין ומדוע הם עוקבים אחרי ביטקוין, עיין במאמר המעמיק שלנו ביטקוין מול ליטקוין ובמאמר שלנו ביטקוין מול אתריום.

כדי לשער כי מחיר הביטקוין יירד, עליך לפתוח חשבון תיווך במט"ח עם מתווך המציע CFD של ביטקוין. כל בורסה הנסחרת בזוג ביטקוינים עם אסימונים תקבל הזמנות רכישה ומכירה לפי שווי הביטקוין.

אם ברצונך להגיע לביטקוין או לכל מטבע מטבע אחר

עליך לבחור את בורסת הביטקוין או פלטפורמת המסחר הטובה ביותר לצרכיך. כשאתה קונה מטבעות קריפטוגרפיים בפעם הראשונה, אתה צריך דרך להמיר את מטבע הפיאט שלך במטבעות קריפטוגרפיים. ניתן להפקיד מטבע פיאט בביטרקס, אם כי אנו זקוקים לך לקנות קצת ביטקוין ואתריום ולהעביר אותם לפני שתוכל להתחיל לסחור.

סחר במטבעות קריפטוגרפיים בביטרקס הוא גם בחירה הגיונית, אך Coinbase נחשב לאחת מהבורסות המהימנות ביותר. זה קל לשימוש ועזר להפוך אותו לפלטפורמת המסחר והמסחר הראשונה בביטקוין בעולם המסחר בקריפטוגרפים.

המסחר במטבעות החליפין והחלפות הכסף של Swissquote מפולחים וזמינים לכל חשבונות SwissTote eTrading. לדוגמא, אפשרות ה- IQ מציעה את המסחר המסורתי במטבעות קריפטוגרפיים עם CFDs במט"ח, אך גם מכפילי מטבעות.

החידוש של המטבע הקריפטוגרפי נוצר על בסיס דימוי של שיבא אינו עם מקל סחר חשוד. Dogecoin לא מתקבל ב- Robinhood, אך ניתן לשלוח אותו בדואר אלקטרוני כל עוד הקריפטו אינו תחת FINRA או SIPC.

Crypto Robinhood זמין ברוב מדינות ארה"ב

אך לא בכולן, ורשימת הבורסות מתרחבת כל העת. בשל מגבלות רגולטוריות, מרבית הבורסות מאפשרות רק החלפת מטבעות פיאט לביטקוין (BTC) ולאתר (ETH). החלק החשוב, עם זאת, הוא שאתה יכול לעשות גם פיאט וגם מסחר בקריפטו, מה שאומר שזה יכול להיות קל למתחילים להבין. רובינודה מציעה מטבעות קריפטוגרפיים בחינם ואתם נסחרים בכמה מהבורסות המובילות בעולם בתחום קריפטוגרפים, כולל Binance, Bitpanda, Octopus ו- Coinbase Pro.

לדוגמה, בורסת המטבעות הגדולה בעולם, Coinbase, משתמשת בלימוד מכונה כדי לעמוד בפני האקרים. מה שמייחד את Coinbase הוא שלעומת הבורסות המסורתיות ניתן לקנות קריפטו במטבע מסורתי.

כתוצאה

סוחרים רבים משתמשים בו כדי לגשת למגוון רחב של מטבעות קריפטוגרפיים, ול- Coinbase יש פלטפורמת מסחר משלה של cryptocurrency, Coinbase Litecoin. ביטרקס הוא אחד המטבעות הקריפטוגרפיים הפופולריים ביותר, מכיוון שהיא הבורסה הגדולה ביותר בארה"ב למסחר במטבעות קריפטוגרפיים, המכונה בדרך כלל מטבעות אלט. בעוד שנזילות נמוכה עלולה להקשות על סחר במיקומי מטבעות מדור קודם גדולים, כמה מטבעות מורשת פחות מוכרים כמו ביטקוין, את'ריום ואת'רום קלאסי מציעים נזילות נמוכה יותר. עבור אנשים שרוצים לסחור ולהשקיע במטבעות הקריפטו הטובים ביותר, Binance Cryptoexchange הוא הבחירה הטובה ביותר, שכן יש לו נפח המסחר הגבוה ביותר של מטבעות ישנים.

דילוג לתוכן