האם אפשר לעתור על פסילת רישיון עקב אלכוהול

S42 לחוק עברייני התעבורה משנת 1988 [1] מאפשר לנהג פסול להגיש בקשה לפסילת הנהג בנסיבות מסוימות ולהגיש בקשה להשעיה מוקדמת של הפסילה. נהג שנפסל רשאי להגיש בקשה להסרה מוקדמת או לפסילה לאחר שתקופה מסוימת פגה מאז המועד בו ניתן צו פסילה. עם זאת, אם אדם מתבקש לעבור שוב את מבחן הנהיגה שלו, לא ניתן להגיש בקשה להסרה מוקדמת.

לפני יותר מ -10 שנים

נהג פסול רשאי להגיש בקשה לפסילה מוקדמת לתקופה של עד 5 שנים. הרשעה בסירוב לעבור בדיקה כימית מביאה לביטול לתקופות של שנתיים (2) לאדם מתחת לגיל 21 ומעלה. אם נהג היה מתחת לגיל 21 בעת המעצר וסירב לעבור בדיקה כימית בגלל ביטול רשמי, ניתן לשלול את רישיונו של אותו אדם לתקופה של שנתיים עד שנתיים, הארוך מביניהם.

נהגים שנעצרו בטקסס בגין DWI יכולים לסרב לקחת נשימה או בדיקת דם

כדי למדוד את ריכוז האלכוהול בדם. אם הם נכשלים במבחן למרות שיש להם ריכוז של אלכוהול בדם של 0.08% ומעלה, המחלקה לביטחון הציבור בטקסס יכולה לפסול את נהיגתם. במקרה זה, הקצין שנעצר יכול להחרים את רישיונו ולהוציא רישיון זמני. אנשים אשר רישיונם נשלל, סירב או לא נשלל לאחר שנעצרו בגין נהיגה עם כמות אלכוהול ניכרת בגופם, חייבים לפנות להערכה ולהמלצה על אמצעים מתאימים (למשל תוכנית שימוש בסמים) להחדרת רישיונם. כמה זמן אתה יכול לאבד את רישיון ה- DWI שלך בטקסס תלוי בכמה גורמים, אך אתה יכול לצפות שההשעיה תימשך בין שישה חודשים לשנתיים. לאחר שנהג בטקסס נעצר בגין נהיגה בשכרות וסירב לבדיקות, ניתן להשהות את רישיונו לשנתיים מכיוון שנכשל או סירב לבדיקות כימיות בעשר השנים שקדמו למעצרו הנוכחי.

לאחר אישום DWI בעבירה ראשונה בטקסס

אתה עומד בפני איסור נהיגה של 90 יום עד שנה. אם יורשע ב- DWI, ההשעיה יכולה לנוע בין שישה חודשים לשנתיים. ההחלמה מחדש תלויה גם אם ה- DUI בווירג'יניה היה מעורב בסמים או באלכוהול או שמא לנהג היו אישום פלילי אחר. – הנהג הראשון ב- DUI שהגיש בקשה לרישיון מוגבל בבית המשפט הוא הנהג שהורשע. הזמן והמקום בו הנהג חרג ממגבלת הנהיגה הוא מקום כמו עבודה, בית ספר, טיפול בילדים או כיתת DUI.

אם ניתן רישיון נהיגה מוגבל

ייתכן שיהיה צורך להתקין התקן נעילת הצתה (IID) הנדרש לכל הרשעות ה- DUI, כולל DUI העבירה הראשונה. יתכן שתצטרך להגיש בקשה לרישיון נהיגה המוגבל בכדי להשתלב בנסיעה. אם בנוסף לדרישת הנעילה, רישיונות הנהיגה שלך נשללו, ייתכן שתוכל להגיש בקשה לרישיון נהיגה מקצועי.
עבור מידע בנושא של עורך דין עתירה מנהלית מכון רפואי לבטיחות בדרכים והאם אפשר לעתור על פסילת רישיון עקב אלכוהול עליך לגשת לאתר tabura.co.il

כדי לבדוק את סטטוס הרישיון ולראות אם אתה זכאי להחזרה, בקר באתר זכאות הרישיון. אם אתה צריך לנסוע לעבודה או לצרכים בסיסיים למשך הנעילה, פנה לבית המשפט המחוזי המקומי, לשופט השלום או לבית המשפט לקבלת מידע כיצד להגיש בקשה לרישיון נהיגה.

מדינות מסוימות מאפשרות לנהג זמן נוסף בין תאריך ההרשעה לבין הערעור על ההרשעה לפני תחילת משיכת רישיון הנהיגה

יש מדינות שמשתמשות בתאריך זה או בתאריך מאוחר יותר כתאריך ההפרה כבסיס לחישוב תאריכי ההתחלה והסיום של הפסילה. השימוש בתאריך זה ובמועד לערעור לאחר מיצוי הליך הערעור מבטיח כי הנהג יקבל הליך ראוי – אך אם ההרשעה תתקבל, תקופת הפסילה המלאה (49 CFR 38.351) תמשיך כקבוע.

בנוסף

ה- CDL אינו משחרר נהג מפסילה על פי חלק 391. הרשעה בעבירת תעבורה חמורה, כגון מהירות מהירה, עלולה לגרום לפסילה אם העבירה בוצעה ב- CMV במצב מחמיר יותר תַקָנוֹן. נהג עשוי להיפסל על פי SS38.351 (ב) (2) (i) במדינות עם סטנדרטים מחמירים החלים על הפרות ברכבי נוסעים.

רישיונות נהיגה מוגבלים מאפשרים לנהגים לנהוג במקומות מסוימים עם רישיונות מושעים. לדוגמא, רוכב יכול להיות רשאי לנהוג ביום או במועדים מסוימים כפי שקבע בית המשפט או משרד הרכב (DMV).

הזכאות לרישיון נהיגה מוגבל תלויה בסיבת ההשעיה

ברישיון ובסוג הרישיון. לדוגמא, יש מדינות האוסרות רישיונות לנהגים שרישיונם נשלל בגין עבירות תעבורה חמורות כמו רצח רשלני, רצח רשלני ונהיגה בפזיזות. אנשים מתחת לגיל 21 שנתפסים כשהם נוהגים בהשפעת אלכוהול או מחזיקים באלכוהול (או דומה), חייבים אובדן חובה של רישיון הנהיגה שלהם, ואם הם מחזיקים ברישיון נהיגה, יתכן שיהיה עיכוב של שנת הנפקת רישיון הנהיגה שלהם אם אין ברשותו.

סוג המטען ומשך הפסילה תלויים בצעירותו של הנהג. כל כמות אלכוהול שניתן להבחין בה עלולה לגרום לאישום פלילי נגד נהג קטין. נהג קטין מתמודד עם מטען DUI אם ה- BAC שלו נמצא בטווח של 0.001 עד 0.079.

דילוג לתוכן