המדריך המלא לשימוש ב- Time Doctor

ביסודו, Time Doctor היא אפליקציית מעקב בזמן, אך יש לה גם כמה תכונות אחרות שיעזרו לכם לפקח ולהגדיל את תפוקת העובדים שלכם לאורך זמן. מאמר זה יוקדש למעקב אחר זמן, ומאמר זה לצוות המעקב. TimeDoctor היא אפליקציה עם מגוון תכונות, כולל מעקב אחר זמן, דוא"ל, לוח שנה, לוח שנה, אנשי קשר, ניהול זמן ועוד.

בעוד ש- TSheets לא זכתה בבחירת העורכים לפיתרון מעקב בזמן

חברות המעוניינות לנטר התנהגות עובדים באמצעות מעקב אחר זמן בדקה את Time Time לפני שניגשת אליו. לפני שתחליט להשתמש ב- TimeDoctor כדי לעקוב אחר זמן העובדים שלך, חשוב להעריך ולזכות ברכישות עובדים – כדי שהעובדים שלך יבינו מדוע אתה עוקב כל כך מקרוב אחר הפעילות שלהם.

Time Doctor אף מספק דו"ח "שימוש רע בזמן"

המתעד כמה זמן העובדים מבלים מחוץ למה שהם רואים כמגבלות מוגבלות. השתמש בנתוני Time Doctor כדי להתחיל שיחות אודות פרודוקטיביות במשרד ולעודד תיקון עצמי והרהור על אופן בילוי זמן העבודה, כך שהעובדים יקבלו גם דוחות שימוש זמן משלהם. הנתונים ש- TimeDoctor עוקב אחריהם ואוספים יעזרו לך להבטיח שחברי הצוות שלך יהיו פרודוקטיביים ככל האפשר.

לדיווח

Time Doctor כולל אפליקציית שולחן עבודה המשמשת בעיקר למעקב אחר זמן, אך באפשרותך להשתמש באפליקציה הסלולרית שלה כדי לרשום את מיקומך ולעקוב אחר הזמן שבילית באתרי בנייה שונים. אתה יכול גם להפסיק את הטיימר בזמן שאתה משתמש ב- TimeDoctor כאשר אתה מבצע שליחויות אישיות. עובדים יכולים לעקוב אחר זמן בלחיצה על כפתור "התחל" כדי להגיע למשימה, והם יכולים אפילו לעקוב אחר זמנם בזמן אמת.
למידע מורחב בנושא של המדריך המלא לשימוש ב- Time Doctor יש לבקר ב- fillva.com

כדי לעקוב אחר זמן, משתמשים מורידים את אפליקציית שולחן העבודה Time Doctor, העוקבת אחר כמה זמן הם השקיעו בעבודה על פרויקט מסוים. לאחר הפעלת הטיימר, TimeDoctor רושם את כל האתרים והיישומים המשמשים, כולל משך השימוש בהם. מאפיין נוסף של Time Time הוא היכולת לצלם צילום מסך של מסך המחשב כל כמה דקות. זה מאפשר לך להציג "דוח שימוש באינטרנט ובאפליקציות" המכיל רשימה של אתרים ואפליקציות אליהם ביקרו עובדים במהלך תקופה נבחרת וכמה זמן כל עובד ביקר בכל אתר או אפליקציה.

לקוחות Time Doctor אומרים שהם שיפרו את הפרודוקטיביות במקום העבודה ב -22% על ידי מעקב וניהול זמן באמצעות התוכנה

Time Doctorbe היא אחת מתוכנות מעקב הפרודוקטיביות הללו שיכולות לעזור לך לעקוב אחר העובדים בבית ומרחוק. המשתמשים דיווחו על עלייה של 22 אחוזים בפריון לאחר שימוש בזמן – תוכנה שעוקבת אחר יכולתה לעקוב אחר זמן. לניטור פעילות המשתמשים יש כמה חסרונות, אך ניתן להימנע מכך להימנע ממנה לחלוטין.

תכונה נהדרת באפליקציית Time Doctor היא שהיא מאפשרת למשתמשים לעקוב אחר זמן מכל מקום בעולם, מהבית, במשרד ואפילו מהמשרד.

בעזרת כלי כמו Time Doctor, קל לעקוב אחר השעות הקוונטיות של פרויקט. TimeDoctor עוזר לך לעקוב אחר הזמן שלך ואתה יכול גם לטפל בחשבונות ושכר עבודה.

בעזרת Time Doctor תוכלו לעקוב אחר זמן הצוות שלכם

המשימות האישיות ושעות העבודה. אם הצוות משתמש באפליקציית TimeDoctor לנייד כדי לעקוב אחר זמנם, יש לך גם אפשרות להפעיל מעקב GPS. אם אתה משתמש בו לצוות, Zeitdoktor נותן לך אפשרות להפעיל מסלולי GPS.

Time Doctor משתלב עם Zapier

שמאפשר בתורו להתחבר למאות תוכניות אחרות. כדי לעקוב אחר מיקומי המשתמשים שלכם, עליכם להוריד את האפליקציה הניידת Time Doctor ולהכניס אותה לטלפון או לטאבלט. עובדים ועובדים המוזמנים ל- TimeDoctor יקבלו דוא"ל המציג כיצד להגדיר את התוכנה במהירות ובקלות. —- – Time Doctor מספק מרכז עזרה שניתן לחפש אליו אתה יכול לגשת מלוח המחוונים באתר Time Doctor. מרכז העזרה מורכב גם מספריית וידאו קטנה המציגה לך את התהליכים הבסיסיים של השימוש ב- TimeDoctor.

Time Doctor מאפשר למנהלים לצלם תמונות מצלמת רשת ממחשב העובד במרווחי זמן מוגדרים

Time Doctor יפסיק אוטומטית את מעקב הזמן כשתעזוב את המחשב שלך, אך אם לא תפסיק באופן אוטומטי את מעקב הזמן בזמן שאתה לוקח הפסקה, אתה עשוי לשכוח מתי ההפסקה שלך מתחילה מעקב אחר זמן לא יהיה נכון. כאשר תלחץ על כפתור התחל למשימה ספציפית, TimeDoctor עוקב עבורך באופן אוטומטי אחר פעילות המחשב.
על מנת לקרוא מידע בנושא של מנשה בטיטו מומלץ לבקר ב- menashe.org.il

כתוצאה מכך, יותר ויותר חברות משתמשות כלים לניטור עובדיהם, כגון Time Doctor, כדי למזער זמן מבוזבז ולפקח טוב יותר על זמן העובד.

בסך הכל

Time Doctor היא תוכנת מעקב זמן מעוגלת המסייעת לאנשים ועסקים לנהל את זמנם ולשפר את הפרודוקטיביות בכל הלוחות. בעוד העובדים יכולים להשתמש בו כמעקב פרודוקטיביות, מנהלים יכולים גם להשתמש בדיווח זמן כדי להגדיל את הביצועים הכוללים של החברה. בכך שהם מאפשרים למעסיקים לעקוב אחר פעילויות העובדים שלהם, הבוסים יכולים להבטיח שלא מבוזבז זמן החברה והזמן מתוזמן ביעילות. TimeDoctor הוא כלי מעקב זמן איכותי וקל לשימוש שיכול לעזור להבטיח את רמת הפרודוקטיביות המקסימלית של הצוות שלך.

דילוג לתוכן