השוואת סוגים של שקיות זיפלוק

בשנת 1961 הציגה חברת בשם FlexiGrip, חברת Seisan Nippon Shas היפנית את Minigrip, סוג של שקית רוכסן מפלסטיק המחזיקה בזכויות ייצור והפצה בלעדיות בארצות הברית על בסיס סדרת פטנטים שעליה פטנט Seisan. בשנת 1964, חברה אחרת באותו שם ניהלה משא ומתן על רישיון בלעדי למוצר Minigrip עם החנוונית חברת Dow Chemical.

באותה תקופה הופקו שקיות ניילון במהירות של 30 מטר לדקה ב -25 מדינות

אך אף אחת מהן לא נמכרה לצרכנים מכיוון שהיו יקרות מדי לייצור. כדי לגלות מה הכי טוב, חקרתי והזמנתי סוגים שונים של שקיות לשימוש חוזר בגודל גלון. בדקתי את כוחם, יכולתם, הכתמים, הריחות והדלפות והשתמשתי בהם להכנת ארוחות קפואות.

ישנם סוגים רבים ושונים של שקיות הקפאה רב פעמיות בגודל גלון

סיליקון, PEVA, שכבה, סגנון סטנד-אפ, תפר, תפר כפול ומגוון סוגים שונים של רוכסנים ודשים. לאחר בדיקות ובדיקה מקיפות של 15 מותגים שונים לשימוש חוזר, אני משתף את הבחירות המובילות שלי בשקיות המקפיא הטובות ביותר לשימוש חוזר בגודל גלון.

אם אתם מחפשים תיק רוכסן חד פעמי במקום אפשרות לשימוש חוזר

הסוקרים באמזון מציינים כי רק שבעה אחוזים מתיקי ההקפאה יכולים לשמש לאחסון מזון. ברור שיש סיבה טובה לכך: שקית האחסון מכילה כל מיני מזון שניתן להשתמש בהם בבטחה במיקרוגל, מדיח כלים, מים רותחים, תנור (עד 400 מעלות פרנהייט) ובמקפיא.
למידע נוסף בתחום של שקיות זיפלוק ניתן לגשת לאתר zipbag.co.il

ההבדל המכריע

הוא שתיקים אלה מיועדים למקפיאים ולא לשקיות אחסון למטבח מסחרי, ושקיות המקפיא הטובות יותר עבות יותר. שקית עבה יותר יכולה לעמוד בטמפרטורות הקיצוניות של המקפיא, כך שהאוכל שלכם לא יגיע למקפיא ויישרף. שקיות אלה הן סיליקון, לשימוש חוזר ומכילות BPA, PVC ולטקס.

אנשים רבים באינסטגרם שואלים על אפשרויות רב פעמיות

ואני אוהב את הרעיון של שקיות רב פעמיות, מיכלי Tupperware ושקיות שתופסות פחות מקום במקפיא. השתמשתי בשקיות מקפיא מפלסטיק כדי לאחסן את הארוחות הקפואות שלי עד שהבנתי שזה בזבזני, אז הייתי צריך לזרוק את אלה שהשתמשתי בהן.

יתרון גדול נוסף של שקיות פלסטיק לעומת סוגים אחרים של שקיות קניות הוא ששקיות פלסטיק המיוצרות גובות מחיר אקולוגי נמוך יותר. שקיות Ziploc הן מוצרים חד פעמיים שניתן לעשות בהם שימוש חוזר, אך יש לנקות אותם ולטפל בהם (בנט).

ניתן להשתמש בשקיות רב פעמיות לחטיפים

כריכים ופריטים שאינם אוכלים כגון מעטפות כסף, איפור וכו '. אם לא אכפת לך, יש שקיות נייר ב 48 חבילות שמתאימות לכריכים וחטיפים, וגדלים גדולים יותר זמינים גם כן. הסוקרים מעריכים את שקיות הנייר לשמירה על טריות האוכל וניתן להכין כריכים בלילה במקום כריכים בשקיות ניילון עם רוכסנים.

יותר משמאי אחד התלונן כי אחת התיקים שקיבלו פגומה ויש להחליפם

אין צורך להשתמש בשקיות ניילון כדי לקנות את הירקות והפירות שלך, אתה יכול לקחת את מה שיש לך למכולת או לשוק החווה החביב עליך ולקבל מוצרי פלסטיק בחינם. הסוקרים אהבו עד כמה התיקים נאטמים ואמרו שהם יכולים לארוז בתוכם מרק בלי לדאוג.

תיקי זיפלוק הם אחד מסוגי התיקים הפופולאריים ביותר בעלי מנגנון נעילה מאובטח השומר על ניקיון המוצרים בפנים

תוכלו להשתמש בהם לדברים שונים בחנות, כולל מזון קפוא וקפוא כמו בשר, ירקות ועוד. ניתן להשיג כיסי רוכסן בכמה גדלים שונים, ותוכלו לבחור את השילוב של רוכסנים וכיסים המתאים לצרכים שלכם.

רוב תיקי הרוכסן שלנו עשויים מפוליאתילן בצפיפות נמוכה (LDPE) וניתן להכין אותם לטעמכם

כל חברה משתמשת בשקיות רוכסן בצורה כזו או אחרת. בין אם מדובר בתעשייה, מסחר או מגורים, אתם יכולים להיות בטוחים שישמשו שקיות מכווצות. דפנות התיק פתוחות הן ברוחב והן במידות.

חשבתי שמתכון זה ייתן מבט מעוגל יותר על שקיות סיליקון רב פעמיות בהשוואה לשקיות מקפיא מפלסטיק

מתכון זה הוכפל על ידי הכנסת אצווה לשקית סיליקון רב פעמית ואחת לשקית ניילון עם תא מקפיא. זעפרן מתאים לשקיות רב פעמיות ולשקיות סיליקון, ושקיות מקפיא מכווצות בגודל גלון.

כדי להיות ברור, תקבל 4 חבילות של 30 שקיות מקפיא Quart של Ziploc כל אחת, בהיקף של 120 שקיות. אם אתה רוצה להשתמש בשקיות האלה ולשלם יותר, כדאי לקנות את החבילה הסטנדרטית, המכילה 300 שקיות מקפיא של ZiplOC.

שקיות Ziploc Slider Freezer Quart הן שקיות המקפיא השנייה של Ziploc Quart הנמכרות ביותר. כדאי לשקול את היתרונות הבולטים ואלה תיקי ההקפאה של ZiplOC Sliders בלבד שהגיעו לרשימת רבי המכר שלנו.

שקית ההקפאה עם רוכסן של Ice Nozzleth תופסת מקום שישי מכובד בין תיקי ההקפאה הנמכרים ביותר

זוהי אפשרות ביניים שכן גודל הרבעון קטן מגודל הגלון, אך שקית המקפיא גדולה יותר. תיק המקפיא של רוכסן כפול של Ziploc Gallon ביצע את הביצועים הטובים ביותר במבחני AKS.

מחקרים הראו ששקיות ניילון פחות מזיקות לאיכות הסביבה מאשר שקיות נייר או שקיות רב פעמיות

אך אינן לוקחות בחשבון את השפעת הפסולת בתנאי שהן ממוחזרות או משמשות כשקיות אשפה. ניסויים ומבחנים מדעיים הובילו לכך שלמותגי שקיות הקפאה יש שקיות רוכסן העמידות בפני סדקים ונקבים.

לשקיות נייר יש כמה יתרונות על פני שקיות פלסטיק מבחינת קיימות. שקיות נייר קלות יותר למחזור, מתכלות ויכולות לשמש למטרות כמו קומפוסט.

דילוג לתוכן