התקנת מערכות כיבוי אש

מי שמנהל נכס או בעלים של חברה, כנראה שמע על החשיבות של מערכות הגנה מפני אש. אתה יודע מה ההבדל בין ממטר למערכת כיבוי, אבל מה הטעם במערכת כיבוי אש על בסיס מים? מערכות הגנה מפני אש הן תכנון טוב המבוסס על ציוד ספציפי ומשמשות לעיתים קרובות במבנים מסחריים ותעשייתיים. מהנדסים מערכות הגנה מפני אש משמשות לרוב ליישומים ספציפיים להם מיועדת המערכת.

אם אינך בטוח באיזו מערכת הגנה מפני אש בחר, תוכל ליצור קשר עם חברת התקנת הגנת האש המקומית שלך. תלוי בענף ובסוג הבניין שיש לך, כדאי לשקול התקנת מערכת כיבוי אש או מערכת ספרינקלרים על בסיס מים.

ל- Keystone Fire Protection Co

יש את המומחיות להבטיח שהתקנת הציוד תצליח. כאשר אתה שוכר את Keystone לביצוע תחזוקה, יש לך את היתרון בכך שאתה מכיר את אותו הצוות שהתקין אותה ויש לו ניסיון במערכת שמבצעת גם תחזוקה. אם אתה מודאג מבטיחות הבניין שלך ואיכות מערכת ההגנה מפני אש, התקשר לממונה על הגנת האש שלך.

טורונטו – Control Fire Systems היא מפיצה מורשית של ציוד מבוסס Novec למערכות הגנה מפני אש ומערכות אש. ל- Delta Fire System Inc. עובדים שעברו הכשרה מלאה בהיבטים המכניים של מערכת הכיבוי והעבודה עם סוחרים מורשים.

ב- State Systems, חברות מיגון אש יכולות להתקין מערכות כיבוי אש לבית, לעסק, למשרד, לבית או אפילו למבנים מסחריים. בנוסף למאבק בשריפות במטבח, הם מתקינים, מתחזקים, מתקנים ומתקנים אזעקות אש, אזעקות עשן ומערכות אזעקת אש אחרות.

התקנת מערכת הגנת האש שתבחר תלויה ברכוש שלך ובסיכוני האש הספציפיים שאתה נחשף אליהם. עלות התקנת מערכות הגנת האש תלויה לחלוטין בסוג מערכת הגנת האש שבחרתם.

הזמן הנדרש להתקנת מערכת הגנת האש תלוי בדרך כלל בגודל הציוד שיש להגן עליו ובמספר הרכיבים והתקנים המותקנים

הזמן הדרוש להתקנת מערכות הגנה מפני אש תלוי במורכבות המערכת והציוד המוגן. בנוסף, חוק הגנת האש באונטריו מחייב כי למערכות כיבוי אש מבוססות הלון תהיה אלטרנטיבה שמוכנה לסוף מחזור חיי הציוד.

תקן OSHA למערכות כיבוי קבועות חל על מעסיקים שהתקינו מערכת כיבוי קבועה העומדת בתקן OSHA ספציפי

כמו גם על ספרינקלרים אוטומטיים הנמצאים תחת 29 CFR 1910 / 159. תקנות הבנייה מאפשרות גם שימוש והחלפת מערכות כיבוי אש אוטומטיות ולתת אינדיקציות מתי יש צורך במערכות כאלה ומתי יש לשקול אותן. חובה לצרף שלט למטף כיתת KFire המציין שניתן להפעיל אותו לפני השימוש במטף נייד. בדרך כלל, מתייחסת לתקני NFPA הקשורים לציוד כיבוי אוטומטי, כגון חוק הגנת האש של אונטריו (OFA).

אם אתה זקוק למערכת מתזים אוטומטית בנכס המסחרי שלך

Fireline התקינה מטף כיבוי. בעת התקנת מערכת הגנה מפני אש ניתן להזמין חברה מומחית שעובדת אך ורק עם ספרינקלרים. מומחי כיבוי אש מכנסים את כל האלמנטים הדרושים למערכת כיבוי אש משולבת לחלוטין בכדי לשמור על בטיחות האזור שלך על פי קוד ה- NFPA הנוכחי.
על מנת לראות עוד פרטים מורחבים בנושא של התקנת מערכות כיבוי אש כדאי לבקר באתר rrr-fire.co.il

בדיקות המערכת המשולבות מבטיחות שכל מרכיבי מערכת ההגנה מפני האש שלך

כמו ספרינקלרים, מטפים וגלאי כיבוי, פועלים יחד בצורה מושלמת. ההליכה הסופית במערכת וההתקנה הסופית מבטיחות כי המערכת שלך מותקנת כמתוכנן. עלויות התקנת מערכת הגנה מפני אש כוללות עלויות התקנה, זמן התקנה ודמי התקנה.

כל מערכות כיבוי האש

כולל מתזים, גלאי כיבוי וגלאי כיבוי אש, כמו גם כל ציוד הגנה מפני אש אחרים, מאושרים וכפופים לבדיקות סדירות כנדרש על ידי שירות הכבאות. במידת האפשר, כל מערכות כיבוי האש המסופקות או מאושרות על ידי פקיד בנייה יישמרו בתנאי הפעלה בכל עת. יש לייעד את כל החדרים והאזורים בהם קיימת מערכת כיבוי אש ומרכיביה לשימוש כוחות הכיבוי. אסור להתקין ולהפעיל מערכת כיבוי אוטומטית, מערכת ספרינקלרים או מערכת גילוי אש.

NFPA 2001 מכיל שפת נספח המציינת כי חומר הניקוי של מערכת כיבוי האש נחוץ לכיבוי שריפות בהן חומר חיובי או רצוי למדיום שאינו מוליך וכי ניקוי אמצעי תקשורת אחרים מהווה בעיה

בבחירת בניין עם מערכת כיבוי אש אוטומטית, ספרינקלרים, גלאי כיבוי אש וגלאי כיבוי, יש לדעת מידע על הבניין ותפוסתו המיועדת לפני התקנת מערכת כזו. זה בתורו דורש הערכה מקיפה, הכוללת סקירה יסודית של כל הציוד, המערכות והנהלים לבטיחות אש, כמו גם תכנון ובנייה של מערכות מיגון אש בהתבסס על המידע הזמין הטוב ביותר בזמן הבנייה ובהתאם להחלה. כללים.

דילוג לתוכן