טיפים להרחקת יונים (pigeons)

במאמר זה נדון בדרכים להרחיק יונים מביתכם כדי שלא תתקעו בלולאה אינסופית של ניקוי צואת יונים. בנוסף לשיטות הנ"ל קיימות מספר שיטות אחרות להיפטר מיונים, ובמדריך זה תלמד כיצד להיפטר מהיונים שמקננות בביתך.

ישנם דוחי יונים אורגניים ותוצרת בית שמצוינים להרחיק יונים ממרפסות ואדני חלונות

אך ישנם דוחי יונים טבעיים וניתנים לאחסון שבהם תוכלו להשתמש בכדי להוציא אותם מעליית הגג כדי לעבור את הלחץ. ישנם מספר תרופות ביתיות להרתעת היונה, כגון מציאת מקום לישון או תרופה ביתית לקני יונים. לפני שאתם מכניסים את המלכודת, הנה כמה טיפים כיצד להיפטר מהיונה שעל הגג שלכם.

אם הגג שלכם גדול ושטוח

רשתות ציפורים הן דרך מצוינת להרחיק יונים מהגג, ותוכלו להשתמש בהן כדי למנוע מהן לשבת על המעקה או על המרפסת. אתה יכול גם להשתמש ברשתות ציפורים על אדני החלונות והחלונות כדי למנוע מהיונה לנחות עליך עקב השינויים המבניים לעיל. יונים שונאות את ריח כדורי הנפט, ולכן הצבתן בעליית הגג יכולה להיות דרך יעילה להדוף אותן.

אם לגג שלך יש שיפוע, שימוש במכונת ניקוי בלחץ גבוה הוא בדרך כלל הדרך הטובה ביותר להיפטר מצואת יונים. אם שיטת ה- DIY אינה יעילה להיפטר מיונים או אם אתה פשוט רוצה גישה חזקה יותר, זה הזמן לפנות למומחה להרחקת יונים.

אם אתה רואה כמה יונים מסתובבות על רכושך

אל תהסס להיעזר בפיתרון להרחקת יונים בכדי להיפטר מהן. יש מגוון מוצרים שניתן להשתמש בהם להסרת גללי יונים. עם זאת, אם אתה רוצה דרך יעילה יותר להוציא יונה מהבניין שלך, אתה זקוק לעזרתה של חברת הרחקת יונים.
למידע נוסף בתחום של הרחקת יונים באפשרותך להעיף מבט ב- ufiyona.co.il

מחסום ציפורים מציע מגוון פתרונות להרתעת הדחת יונים, כגון רשתות, רשתות ושיטות הדברה אחרות. על ידי שילוב של פתרונות אלה ושיטות אחרות, משתמשים בתגובות הטבעיות של היונה בכדי לספק גישה אנושית להדברה שאינה פוגעת בהם.

שימוש בדוקרנים

היא דרך מועילה ולא מזיקה להיפטר מיונים, אך היא דורשת מתקין אמין. חוט יונה הוא צעד בכיוון הנכון, ושימוש בדוקרנים הוא עוד שיטה מועילה ולא מזיקה להיפטר מהיונה. סיכות מתכת הן לרוב ללא תחזוקה ויכולות להוות פיתרון קבוע להרתעת יונים מהגג. והם אחת השיטות היעילות ביותר לחיסול בעיית היונים.

דילוג לתוכן