מה ההבדל בין טיפולי PRP ו- IPRF

במאמר זה אנו דנים בשימוש בסיבי PRP נוזליים, המכונים סיבים עשירים בטסיות דם (PRF), כדי למנוע שטיפה ראשונית ומהפכה בפנים. הזרקת PRF (בדרך כלל: i – PR F) היא גרסה מתקדמת של הצורה הנוזלית המכילה תאי גזע בעלי פוטנציאל התחדשות גבוה וניתנת להזרקה. הוא אוטולוגי, כלומר אינו מכיל גורמים כימיים או מלאכותיים, חומרים או נוגדי קרישה הפוגעים בתכונות ההתחדשות.

הסיכון לתופעות לוואי וסיבוכים

הוא זניח, מכיוון שגם טיפולי PRF וגם PRP משתמשים בתאי הדם שלך. נוגדי הקרישה המשמשים לעיבוד דם של PRF, כמו טרומבוציטופניה, אנמיה המוליטית והמופיליה, אינם פעילים. בעוד ש- PRP ו- IPRF מכילים גורמי ריפוי ומתחדשים, PRF מכיל יותר טסיות למיקרוליטר. ריכוז טסיות דם זה שימושי מכיוון שהוא מפריש גורם גדילה הנחשב לתמוך בריפוי פצעים או בצמיחה מחודשת של הרקמה. טסיות Pinterest בדם עוזרות לקרישת דם, אך הן מכילות גם גורמי גדילה שיכולים לעזור בריפוי.

ריכוז טסיות הדם במוצר הסופי הוא ההבדל בין PRP ל- IPRF מבחינת כמות גורמי הגדילה וגורמי הריפוי. כפי שהשם מרמז, טסיות הדם מכילות יותר גורמי גדילה מאשר PRF, אך הן שכיחות פחות מהכמות הכוללת במיקרוליטר.
למידע נוסף על מה ההבדל בין טיפולי PRP ו- IPRF וhttps://naturalook.co.il מומלץ לבקר באתר naturalook.co.il

זהו המספר הכולל של תאי גזע בדם במחזור הדם של חולה עם סוג מסוים של סרטן

טסיות דם מועשרות ב- PRP והן פחות שכיחות מ- PRF מבחינת הכמות הכוללת של גורמי גדילה וריפוי. זה מתאים לממוצע של כ -1.5 מיליון טסיות דם למיליליטר דם ליום, או פחות מ -1% מכלל אוכלוסיית תאי הגזע במחזור הדם. טסיות דם מועשרות ב- PR P, אך יש פחות סיכוי להוות יותר ממיליון אחוז מסך נפח תאי הדם שלהן.

זהו המספר הכולל של תאי גזע בדם במחזור הדם של חולה עם סוג מסוים של סרטן. טסיות דם מועשרות ב- PRP והן פחות שכיחות מ- PRF מבחינת הכמות הכוללת של גורמי גדילה וריפוי.

עשויה להיות שונות מסוימת בתוצאות, אך הדבר נובע בחלקו מהבדלים במספר הטסיות בדם של המטופל ובסוג הסרטן. זה נכון במיוחד עבור טיפולים שתלויים מאוד בספירת הטסיות ובאיכות הטסיות.

כל מי שעובר זריקת טסיות או פלזמה צריך לפנות לפיזיותרפיה לפני ההזרקה ומומלצים על סד הברך

אם יש לך טלאי או צלקת עקשנית או אם אתה סובל מבעיות פיגמנטציה קלות, שפשופים של המיקרו-דרמה יכולים להפוך לחלק מהעור שלך. שתף ב- Pinterest ושתף עוד תמונות וסרטונים בטוויטר, פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, גוגל + ו- YouTube.

במרפאת בלומפילד אנו משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר בכדי להוציא את PRF ו- PRP הטובים ביותר מדמכם

מרבית המחקרים שהשתמשו ב- PRP לצמיחת שיער הראו תוצאות מצוינות, אך נדרש מידע נוסף בכדי להבין כיצד הוא מסייע לצמיחת שיער מחודשת וכמה הוא שימושי. שאלה נוספת המתעוררת היא האם ובאיזו תדירות יש להשתמש בו כאשר הוא נמצא בשימוש.

טסיות דם

עשיר פיברין (PRF) שונה מ- PRP בכך שהרופא שמכין את התכשיר מכניס חומר נוגד קרישה לבקבוק והוא צנטריפוגה כך שכל הרכיבים לא מופרדים לחלוטין. היתרון הוא שפלזמה יעילה יותר מחזיקה מעמד הרבה יותר זמן כאשר מזריקים אותה או מזריקים אותה לרקמה בצורה של מיקרו-מחט, מה שהופך את ה- IPRF לתואם יותר ויעיל יותר. במרפאת בלומפילד נוכל לחלץ תאי דם באמצעות צנטריפוגה ולעבד אותם לפלזמה.

התוצאות של PRF מרשימות יותר כאשר הן משולבות בטיפול המרגיע את הקמטים, כגון טיפול אנטי דלקתי. למרות ששני הטיפולים היעילים הללו הם חדשים יחסית, רבים אינם יודעים לעבוד או מה ההבדל המכריע ביניהם.

טסיות

נגזרות דם המפרישות גורמי גדילה אחראיות לצמיחתם של סוגים רבים ושונים של תאי שיער, עור ושרירים. PRF ו- IPRF, כמו גם תרופות אנטי דלקתיות אחרות, נבדלים מאוד בהשפעותיהם על המערכת החיסונית של הגוף, אך דומים לעובדה ששניהם גורמים לדלקת.

מטרת PRGF

היא כגורם גדילה אנושי שמקורו בטסיות הדם והטסיות, והדור השני של תרכיז טסיות הידוע גם בשם פיברין עשיר בטסיות (PRF), הוא תגלית כזו של ד"ר צ'וקרון, אשר יש יישומים בהגדלת הפה והעצם, אך ניתן להשתמש בהם בכל מקום כדי לשפר את ריפוי הפצעים ולהשיב אנגיוגנזה. לויקוציטים – פיברינים עשירים בטסיות דם עשירים בלוקוציטים ובממברנות דמויי רירית המעצבים PRF, והם אחראים לצמיחתם של תאי שיער, עור ושרירים רבים ושונים.

PRF שונה מ- PRP באופן שהוא חומר נוגד קרישה או מדלל דם שמתווסף כ- spin-off. הסיכון הוא מינימלי כאשר ה- iPRP מופק מדמו של עצמו ללא תוספים אחרים והסיכונים הם מינימליים.

דילוג לתוכן