מוצרי טיפוח וקוסטמטיקה

יכולת ההוצאה הגבוהה של צפון אמריקאים תרמה לגידול במספר הגברים באמצע שנות ה -30 ותחילת שנות ה -40. זה יצר תחושה של טיפול אישי בקרב גברים, ומודעות הולכת וגוברת לחשיבות הטיפול כחלק מהגבר. חיי היומיום.

אנו ממשיכים לעקוב אחר הצרכים של מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפוח אישי ומצפים לעזור לך להצליח עד 2020. אם אתה מוצא טיפים כלשהם לגבי חידוש מוצרים או הצעות להגדלת חידוש המוצר שלך, אנא צרו איתנו קשר.

פתלטים הם חומרים משמרים המשמשים מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפוח אישיים

כמו גם מוצרי ניקוי כגון משחות שיניים ומברשות שיניים, ופרבנים, חומר משמר המשמש לניקוי מוצרים. אם אתה מסתכל על המרכיבים במוצרים שבהם אתה משתמש וב בהם הם משמשים, ישנם מרכיבים שאינם משתלבים בקטגוריית ה"טובים "או" הרעים "של מינהל המזון והתרופות האמריקני. בעוד שבשנה שעברה חלה עלייה משמעותית במספר החומרים הפעילים ברשימת חידוש המוצרים שלנו, אנו מצפים ש -2020 תהיה פעילה באותה מידה, אם לא פעילה יותר. פרבנים הם חומרים משמרים המשמשים לניקוי מוצרים להארכת חיי המדף.
כדי לקרוא עוד על ניתן להעיף מבט ב- https://morbeauty.co.il

מוצרים קוסמטיים כוללים מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפוח אישיים כגון משחת שיניים ומברשות שיניים, אך גם חומרי ניקוי ופרבנים במשחת השיניים.

קטגוריות המוצרים החשובות ביותר בשוק הקוסמטיקה הן מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפוח אישיים כמו משחת שיניים

מברשות שיניים ומשחת שיניים. תחום המוצרים מתחלק עוד יותר לשלושה תת-מקטעים: קוסמטיקה, מוצרי טיפוח לעור, מוצרי קוסמטיקה ומוצרי קוסמטיקה. תחום משנה זה של תעשיית הקוסמטיקה / טיפוח העור כולל מוצרים לתעשיית טיפוח העור וכן מוצרי קוסמטיקה לטיפול בשיער. מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפוח כוללים מברשת שיניים, סבון, שמפו, מרכך, קרם, דאודורנט, קרמים ותחליבים. מוצרים אלה כוללים שמפו ומרככים, קרם לחות, סבונים, שטיפת גוף, קרם הגנה, קרם הגנה וקוסמטיקה אחרת.

מוצרי הקוסמטיקה הנמכרים ביותר בתעשיית הקוסמטיקה / טיפוח העור היו מוצרי קוסמטיקה וטיפוח אישי בשנת 2015 ובשנת 2016, ואחריהם שלושת מוצרי הקוסמטיקה הנמכרים ביותר וחמשת מוצרי הטואלטיקה הטובים ביותר.

יהיה טוב לנסות את המוצרים של קובי ברוך   לטיפול קוסמטי

טיפוח עור

איפור וקוסמטיקה צבעונית הם המוצרים המועדפים על הצרכן, ואילו מוצרי טיפוח הפה הם המועדפים ביותר על ידי הצרכנים. עובדי המגזר הציבורי, נשים ויזמים היו צרכני הצמרת הטובים ביותר של מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפוח אישיים בענף הקוסמטיקה / טיפוח העור. היו שם עקרות בית, סטודנטים ואנשים שעשו עבודה, כמו גם אנשי עסקים ובעלי עסקים.

עם זאת

צמיחת השוק הוגבלה על ידי העלות הגבוהה של מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפוח אישי והיעדר גישה למוצרים איכותיים. היה לנו מספר גבוה של חיפושים בתשלום עבור מוצרי קוסמטיקה בענף הקוסמטיקה / טיפוח העור, אך רק חלק קטן מהם ביצע חיפושים בתשלום.

ניתן יהיה לצמצם את ההגבלות על השימוש במרכיבים מסוימים בעתיד

והשוק כרגע משופע במוצרים העומדים כמעט בכל תקציב מחירים. שוק מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח האישי אמור לצמוח לאורך תקופת התחזית. הוא צפוי להגיע לכ -1.2 מיליארד דולר בגודל השוק עד 2020 ולצמוח ב -5.78% בתקופת הסקירה שלנו, עם קצב צמיחה שנתי של 4.5% לשנת 2016 עד 2023.

הצרכנים שמתחרים על הטוב ביותר

מבין הטובים ביותר בתחום הטיפול והקוסמטיקה האישיים הם הצרכנים הצעירים, האמצעיים, הוותיקים והמבוגרים, כמו גם הצרכנים המבוגרים והמבוגרים. הנה מידע אינפוגרפי שימושי שיעזור לך לכתוב אסטרטגיית שיווק אישית וטיפול קוסמטיקה בעצמך עבור קו המוצרים שלך. קופירייטר שמכיר את הנחיות ה- FDA יכול לעזור ביצירת תוויות ואריזות למוצרי קוסמטיקה העומדים בדרישות. בלוג זה יכול לשמש גם מקור טוב להכיר בפניכם את המוצרים והשירותים הטובים ביותר בתחומכם, כגון קוסמטיקה, טיפוח שיער וטיפוח העור. זה יעזור לך לאמץ היצע מוצרים חדשים ולהחליף מידע על המגמות האחרונות בתעשיית הקוסמטיקה.

על פי תגובות של צרכנים ברחבי העולם

נשים צורכות יותר מכפול מוצרי קוסמטיקה מאשר עמיתיהן הגברים. האיור לעיל מציג את תוצאות הסקר שערכה המועצה הלאומית למחקר של משרד הבריאות והשירותים האנושיים בארה"ב (HHS). לאחר ניתוח נתונים אלו הגענו למסקנה שאנשים העוסקים בפעילות פרטית מעוניינים יותר בטיפול אישי ובקוסמטיקה מאשר הציבור הרחב. היחסים בין טיפוח העור לקוסמטיקה ממשיכים להיות שיתוף פעולה חזק בין יוצרי מוצרים וקונים. תחום טיפוח העור יהווה 32.6% בשנת 2018, אשר צפוי לגדול ככל שהלקוחות מעדיפים מוצרי יופי כדי לשפר את המראה שלהם ולשפר את בריאותם הכללית ורווחתם כמו גם את הטיפול האישי שלהם. מוצרי שיער מהווים יותר מ -80% משוק טיפוח השיער העולמי וצומחים בקצב צמיחה שנתי ממוצע של 7.5%. אם אתה זקוק למעבה לשיער שלך, Acme Hardesty מכיל את כל הצרכים האולוכימיים המתאימים לך.

דילוג לתוכן