מחירי טיפול במוזיקה

ככל שהטיפול במוזיקה הופך פופולרי יותר ויותר, מעולם לא היה זמן טוב יותר להכיר אותו מאשר עכשיו. טיפול במוזיקה הוא הערכה פרטנית של הלקוח, ועל התערבות הכוללת מטרה – תוכנית טיפול ממוקדת ומתועדת – להיחשב מתאימה ונחוצה לטיפול במחלת המטופל או בפציעתו. בהוספיס ובטיפול פליאטיבי, מטפלים במוזיקה משמשים לטיפול בחולים שנמצאים בסוף חייהם או בשלבים האחרונים של הטיפול.

סטודנטים שנכנסים לתוכניות אלה עם תואר ראשון במוסיקה לטיפול במוזיקה יכולים להשלים תוכנית שקילות המובילה להסמכה בטיפולים במוזיקה

על מטפלים במוזיקה להיות בעלי תואר ראשון מאוניברסיטה או מכללה מוכרת עם ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות, כולל 1200 שעות הכשרה קלינית. סטודנטים עם תואר ראשון בטיפול במוזיקה, ניתן לסיים מסלול לימודים משולב של ארבע שנים בטיפול במוזיקה ובחינוך למוזיקה, הנדרש להסמכה.
בכדי לשמוע עוד פרטים נוספים בנושא של מחירי טיפול במוזיקה וכניסה לאתר יש לבקר באתר musictherapy.org.il

אם אתם מחפשים השראה ורעיונות טריים לנסות מטפלים אחרים במוזיקה בתחומכם

עליכם להצטרף לתוכנית חילופי השירים לילדים במוזיקה. אם העניין שלך בטיפול במוזיקה נובע מבית הספר למוזיקה או מבית הספר למוזיקה או מטיפול במוזיקה, עליך להירשם לקורס הסמכה לטיפול במוזיקה כדי לאחד את הידע שלך ולקחת קורסים מתקדמים יותר. תוכנית זו זמינה לכל מטפלים מוסמכים על הסיפון המבקשים תואר מתקדם בטיפול במוזיקה. תואר שני בטיפול במוזיקה יכול להיות אופציה טובה עבור מטפלים במוזיקה – אלה שרוצים להתפתח הלאה בתחומי הפסיכולוגיה במוזיקה, תורת המוסיקה וחינוך למוזיקה.

טיפול במוזיקה מציג תשלומים חודשיים עבור המפגש הראשון בחודש או החודשים

בתוספת תשלום חודשי עבור המפגשים הראשונים. מחירים אלה משקפים גישה ממוקדת לקוח בה אנו מאמינים שלכולם תהיה גישה לשירותי טיפול במוזיקה באיכות גבוהה. טיפול במוזיקה ניתן להחזר אם השירות אושר מראש ונחשב לנחוץ להשגת יעדי הטיפול של מטופל בודד. בתגובה לדרישה הגוברת, לשכת המטפלים במוזיקה פועלת להרחבת הסיקור לטיפול במחלות נפש ושימוש בסמים. מספר סיפורי ההצלחה שמימוש מוצלח של גישה זו במערכת הבריאות האמריקאית מביא לגדול ככל שרופאים רבים יותר מחפשים כיסוי.

תפקידו של מטפל במוזיקה

הוא לא ללמד לקוח לנגן בכלי, אלא להקשיב ליצירת מוסיקה שנבחרה על ידי המטפל ולהגיב עליה. בעוד שטיפול מוזיקלי פעיל מנגן בכלי להגיע לחלקים נוספים במוח פשוט על ידי האזנה, טיפול מוסיקלי קולט מבוסס על האזנה ויכול לסייע בטיפול בחרדה. טיפול במוזיקה קלינית עוסק בהפצת שמחת המוזיקה, וזה דבר נפלא, אבל לא עבור הבחור שמתאמן כל לילה במועדון. אין שום דבר רע בלהיות מוזיקלי או אפילו טוב יותר להיות מעורב במטפלים במוזיקה.

מטפלים רבים במוזיקה עובדים על ידי שילוב של טיפול במוזיקה עם צורות אחרות של טיפול כגון טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT) או פסיכותרפיה

מניסיוני זה יכול להיות נכון למגוון רחב של בעיות נפשיות, החל בדיכאון, חרדה, דיכאון והפרעות חרדה ועד חרדה ודיכאון.

כדי להיות מטפל במוזיקה, המועמדים זקוקים לפחות לתואר ראשון בטיפול במוזיקה, המוכר על ידי AMTA, ולפחות שנתיים של הכשרה קלינית. עבור סטודנטים שכבר קיבלו את התואר הראשון באמנויות בטיפול במוזיקה, תוכנית זו כוללת 33 התמחות, התמחות, פיקוח קליני וסמינרים המתמקדים בטיפול במוזיקה. זו תוכנית בת 30 שעות הכוללת דרישות מעשיות ומפוקחות קלינית. ניתן להרחיב את המרכיב הקליני למשרה מלאה עם תכנית תושבות לשנה.

הקורס כולל שהייה של שנתיים בטיפול במוזיקה ושהייה של ארבעה חודשים בהכשרה ובפיקוח קליני, כמו גם התמחות.
למידע נוסף על מחירי טיפול במוזיקה נא לגלוש לאתר https://menashe.org.il/
לעוד מידע אודות מחירי טיפול במוזיקה ואינדקס פלוטו באפשרותך לבדוק כאן: pluto2go.co.il

הקורס כולל שהייה של שנתיים בטיפול במוזיקה ושהייה של ארבעה חודשים בהכשרה ובפיקוח קליני

כמו גם התמחות. הקורס כלל מדריך לימוד בן שלושה שבועות, סדנה בת יום אחד ומפגש בן שמונה שעות. הוא כלל פנייה לאקדמיה האמריקאית לטיפול במוזיקה ולאיגוד הבינלאומי למטפלים במוסיקה שימושית (IAMT). הקורסים כללו שבועיים של מדריכי לימוד, יומיים של שיעורים מעשיים, סדנה של שעה ושעתיים של שיעורים.

הקורס כלל שבועיים של מדריכי לימוד

יומיים של שיעורים מעשיים, סדנה של שעה ושעתיים של שיעורים. הוא כלל פנייה לאקדמיה האמריקאית לטיפול במוזיקה ולאיגוד הבינלאומי למטפלים במוסיקה שימושית (IAMT). הקורס כולל שהייה של שנתיים בטיפול במוזיקה ושהייה של ארבעה חודשים בהכשרה ובפיקוח קליני, כמו גם התמחות. הקורסים כללו מדריך לימוד בן שלושה שבועות, סדנה בת יום אחד ומפגש בן שמונה שעות.

דילוג לתוכן