מחשוב לבעלי עסק

מחשוב ענן הוא אחד ממילות המפתח הטכנולוגיות של זמננו, אך משמעותו ויישומם אינם ידועים לרבים מבעלי העסקים הקטנים. ואכן, בעוד ישנם אנשים פרטיים ועסקים שהפכו מודעים ליתרונות מחשוב הענן, רוב האנשים חשים אבודים לחלוטין בכל הקשור להבנה ושימוש בה לשיפור אופן ניהול העסק שלהם. טיפ אחד שיכול לעזור לעסקים קטנים הוא לחפש אפשרויות נפוצות בעת השקעה במחשוב ענן.

מחשוב ענן עבור העסק או הארגון שלך מאפשר לך לייעל את העסק שלך ולהגדיל את הרווחים שלך תוך

כדי ניהול העסק הקטן שלך. לפני שתחליט איזה פתרון מתאים לך ולעסק שלך, ודא שאתה יודע מה יש מחשוב ענן מקומי ומה אתה עושה למען העסק עצמו. כשאתה עובד לבד, אתה צריך לשאוף במודע להבין את היתרונות של מחשוב ענן ואת היתרונות שהוא יכול להביא לעסק. כשאתה בוחר פיתרון שטוב לחברה, זה מקל עליהם להבין מה הם רוצים.

השימוש בענן פירושו שאינך צריך לקנות חומרה ותוכנה באופן הדרגתי

אלא יכול להתמקד יותר בפרודוקטיביות ובקשרים האנושיים שהופכים את העסק הקטן שלך למוצלח. השימוש בעננים אומר שלא תצטרך לקנות נייר טואלט, מגבות נייר או חומרה או תוכנה. אתה יכול להתמקד ביותר ממחצית האנרגיה שלך בפרודוקטיביות או בקשר האנושי שהופך את העסק הקטן שלך למוצלח. לא משנה מה, מציאת דרכים לשילוב מחשוב ענן מקרוב יותר בעסק שלך היא ניצחון קל. עכשיו שאתה יודע שאנחנו מצמיחים עולם שמשגשג ומשגשג באמצעות שטחי עבודה משותפים, הנה כמה טיפים כיצד להשתמש במחשוב ענן לבעלי עסקים ובעלי העסקים שלהם. לכן כדאי ללמוד עוד על שירותי מחשוב לעסקים
למידע נוסף בנושא של שירותי מחשוב לעסקים יש להעיף מבט ב- r-net.co.il

 

 

בואו ננסה להיות יותר קונקרטיים ולהתמקד בעסקים קטנים ולהדגיש כמה מהיתרונות המרכזיים שהעסק שלך יכול להפיק משימוש במחשוב ענן

בואו ננסה להתמקד ב- MoreSpecific, אבל בואו נתמקד בחברות קטנות יותר. נגענו בחלק מהם בעבר, כמו יכולת השיתוף והיתרונות של כלי שיתוף פעולה ושיתוף פעולה.

תן לי להסביר תחילה שלושה מודלים של שירותי מחשוב ענן, המדגימים מעט את סוגי השירותים השונים העומדים לרשות בעלי העסקים למחשוב ענן. מחשוב ענן נמכר בדרך כלל באמצעות מודל של שלושה שירותים, אך הוא זמין גם במספר דרכים אחרות.

בעלי עסקים קטנים בנקים בענן מכיוון שיש לו מספר יתרונות

כולל יכולת ליצור משרד נייד פונקציונלי לחלוטין. בין אם מדובר בחיוב באמצעות FreshBooks, ניהול קשרי לקוחות עם Salesforce או חשבונאות באמצעות Quicken, מחשוב ענן יכול לספק שירותים ניתנים להרחבה, שאינם ניתנים להשגה בסביבות מחשוב מסורתיות. GetApp.com מספקת לעסקים קטנים שירותים בחינם למציאת והשוואת יישומים עסקיים המציעים אותה רמת ביצועים, אמינות ומדרגיות כמו עמיתיהם המסורתיים. מחשוב ענן מסיר חלק מהאילוצים שחווים בעלי עסקים קטנים בסביבות מחשוב מסורתיות, כמו הצורך בשרת ייעודי ובשטח אחסון.

החשיבות של מחשוב ענן מאפשרת גם ללקוחות לשתף רשומות מבלי ללכת לשום מקום

ומיקום מרכזי באינטרנט מקל על הבנת היתרונות של שימוש במחשוב ענן לעסק שלך. הצורך בשרתים ייעודיים ואחסון עבור מניות עסקיות הולך ונעלם עם הופעתם של שירותי שיתוף כמו Amazon Web Services (AWS) ו- Microsoft Azure.

מחשוב ענן יכול לא רק לעזור להפחית את עלויות התפעול

אלא גם לעזור לייעל את העסק שלך. זה מפחית עלויות לעסקים קטנים שרוצים לנצל את הניתוח העסקי, שבדרך כלל מחשוב אינטנסיבי וזמין מבחינה היסטורית רק לחברות מובילות. מחשוב ענן הוא דבר מובן מאליו להפחתת עלות החשבונית מראש ולהבאת מהירות ודיוק.

אם העסק הקטן שלך מתכנן להעסיק יותר אנשים

פתרון ענן יכול לאפשר לך להוסיף משתמשים ייחודיים כדי שלא תצטרך לקנות מחשבים נוספים. בין אם תפתח את המשרד השני או העשירי שלך, מחשוב ענן לעסקים קטנים הופך את הארגון שלך ליעיל יותר וקל יותר לתפעול. אתה יכול לקפוץ על העגלה ולשלב אותה בארגונים שלך כמו חברה גדולה.

אז מדוע לא להצטרף לחשיבה קדימה וללמוד כיצד להשתמש במחשוב ענן ליצירת סביבה עסקית יעילה? למידע נוסף על היתרונות של טכנולוגיית ענן לעסקים קטנים ופתרונות הענן הטובים ביותר עבור העסק שלך, בקר ב- Think Ahead.

מחשוב ענן מאפשר לחברות לאחסן את הנתונים בענן

לפנות אחסון פנימי ולייעל את הפעילות העסקית, מה שיכול לעזור לעסק שלך לפעול במהירות וביעילות. יישומים, מחשוב מבוזר עם Cloudware, מסביר כיצד מחשוב ענן יכול לשנות את ההקשר התפעולי של הארגון. במקום להסתמך על שרתים פיזיים כדי לאחסן מידע חשוב, מחשוב ענן מאפשר לאנשים ולעסקים לגשת לנתונים שלהם ולהשתמש בהם ביעילות ובזול מאוד. אנו נתייחס לענן על ידי התחלה בסיסית, הגדרה מהי הצבת ענן ונוודא שיש לך את ההקשר הדרוש לך כדי להבין כיצד אתה מקבל החלטות עסקיות חשובות.

 

דילוג לתוכן