עבודה של פורץ דלתות

אם אתם חוששים מפשעים שפרצו לעסק או לביתכם, מערכת חדירה מודרנית כמו אזעקת פריצה היא השלב ההגיוני הבא בתוכנית האבטחה שלכם. מערכת אזעקת פריצה היא השקעה משתלמת שמשתלמת לטווח הארוך, במיוחד אם תחליטו למכור את ביתכם בעתיד. חשוב לדעת את היסודות של מערכת אזעקת פריצה כדי להבין מהי, כיצד משתמשים בה ואיך היא פועלת. מערכת אזעקת פריצה מורכבת מסדרת רכיבים חשמליים המחוברים לנכס. בניגוד לכלב המשפחה, מערכת אזעקה בסיסית היא מעגל פשוט המובנה באזור הכניסה.

במעגל סגור, המעגל נסגר כאשר הדלת סגורה. כלומר, כאשר דלת סגורה, חשמל זורם מקצה אחד של המעגל לקצה השני. במעגל כמו המעגל שמניע פנס או מחשב, הזרם זורם רק אם נותנים לו נתיב בין שתי נקודות טעינה הפוכה.

פתח את הדלת והמעגל פתוח, אך חשמל לא יכול לזרום. פתח את מעגל המערכת, פתח שוב את הדלת וסגור את המעגל, והזרם יכול לזרום שוב. אתה יכול להשתמש במעגלים חשמליים כדי להגן על גבולות ביתך מפני נקודות הכניסה שפורץ עלול להשתמש בהן.

אם אתם מחפשים מערכת אבטחה מלאה להגן על ביתכם תוכלו להשתמש בשילוב של גלאי תנועה ואזעקות מעגל פתוח וסגור

אזעקת פריצה יכולה להיות יעילה אם היא מחוברת למרכז אבטחה העוקב אחר האזעקה שלך מסביב לשעון ומתריע כאשר היא מופעלת. אזעקת בית יכולה להיות יעילה גם בשימוש עם אמצעי אבטחה אחרים כגון מעקב וידאו, תאורת אבטחה ותאורת פנים בזמן כדי לגרום לה להיראות כמו בית ללא אזעקת בית.

חיישני דלתות וחלונות חיישן דלתות או חלונות

הוא חיישן שניתן להפעיל כדי לזהות גישה בלתי מורשית לדלת או לחלון. סוג חיישן זה מורכב משני חלקים: חלק אחד מותקן בדלת / חלון והחלק השני ממוקם בתוך משקוף הדלת או אדן החלון. חיישן אחד מכיל מגנטים שניתן למקם בתוך הדלת או על החלון, ואילו את השני ניתן למקם על אדן או המסגרת הסמוכים.

כאשר החיישן נוגע במערכת

מערכת ה- ARM רושמת שהדלת או החלון המדוברים מאובטחים. כאשר האזעקה מופעלת, הדלת / החלון נפתחים והחיבורים מנותקים. חיישני מעגל מערכת האזעקה מנוטרת על ידי מחשב במטה מערכת האבטחה ARM כדי לאתר הפרעות במעגל.

אם המעגל פגום

לוח הבקרה משמיע אזעקה אקוסטית ובמקרה זה מתריע בפני חברת האבטחה. ללוח הבקרה יש ספק כוח משלו, כך שפורץ אינו יכול לכבות את החשמל ולפרוץ את ההיקף. זה גם מאפשר לך להפעיל או להשבית חיישנים שונים בזמן מסוים באמצעות קוד מיוחד להפעלה או כיבוי.

יש לוח בקרה מרכזי באתר המהווה את "המוח" של מערכת האבטחה המותקנת ואשר מנהל כעת את האזעקות הנכנסות

לוח הבקרה מעבד את האירועים וקובע אם האזעקה היא אזעקת שווא או מערכת אזעקה שמתעלמת מאזעקות מאומתות המעידות על נוכחות של פורץ.

מערכת אזעקת פריצה בסיסית עוקבת אחר היקף הבית או הבניין לצורך פריצות כמו דלת פתוחה או חלון שבור

הם מגיעים במגוון תצורות, אך כל האזעקות עובדות עם רשת גלאי תנועה, חיישני דלתות וחלונות ולוחות בקרה מובנים. כולם עובדים יחד במערכת כדי לזהות ולהתריע בפניך והרשויות על הפרות בביתך או בעסק שלך.

אזעקות אבטחה משמשות להגנה על רכוש למגורים, מסחר, תעשייה וצבא מפני פריצות, גניבות, נזק לרכוש והגנה אישית מפני פולשים. מערכות אזעקת אבטחה נועדו לאתר פריצות וכניסה לא מורשית לבניין או לאזור אחר, כגון בית או בית ספר.

מערכות אלו מכילות חיישנים רבים המזהים תנועה ומזהירים אותך ואת שכניך מפני פולשים פוטנציאליים

ניתן לשלב מערכת אזעקת פריצה עם מערכת מעקב טלוויזיה במעגל סגור (CCTV) המתעדת פעילות פולשים ומספקת ממשקים למערכת בקרת כניסה הנועלת את הדלת. חלק ממערכות האזעקה משרתות מטרה אחת של הגנה מפני פריצה, בעוד שמערכות שילוב מסוימות מספקות הגנה מפני אש ופריצה.
למידע מורחב על עבודה של פורץ דלתות מומלץ לגשת לאתר orlock.co.il

ניתן למקם חיישנים המזהים תנועה באזורים בהם אנשים נוטים ביותר לנסות להיכנס לביתך

כמו דרך הדלת האחורית, הקונסרבטוריון או החלון. חיישני תנועה פועלים על ידי יצירת אזור בלתי נראה שלא ניתן לגשת אליו ללא חשש וניתן להשתמש בו להגנה על אזורים המכילים פריטים בעלי ערך. ניתן להוסיף למערכת טכנולוגיות נוספות כמו חיישני חלונות, העלולות להפעיל אזעקה בעת פתיחת חלון.

גלאי זכוכית נשברת

חיישן מסוג זה מפעיל אזעקה כאשר הוא מתגלה על ידי קול שבירת הזכוכית. הוא מכיל מיקרופון שמע המגלה את תדירות הזכוכית השבורה ויש לו רדיוס עבודה של כמה מטרים. ניתן למקם אותו בחדר שבו מאובטחים כמה חלונות. סוגים אלה של חיישנים מפעילים אזעקה על ידי גילוי ההשפעה או הרטט הנגרמים כאשר חלון או דלת מתנפצים.

כאשר דלת או חלון סגורים

שני החלקים מותקנים זה לצד זה והמכשירים מחוברים ליצירת מעגל בטיחות. מערכת האבטחה מצוידת בלוח בקרה ובחיישנים המתקשרים עם לוח הבקרה כדי לציין כי נקודת הכניסה בטוחה. כאשר הדלת או החלון המפוקחים נפתחים, מעגל הבטיחות נשבר והלוח מפרש זאת כהפרה של האזור המאובטח.

מערכות אבטחה ביתיות פועלות על פי הרעיון הפשוט של נקודת כניסה מאובטחת לבית

חיישנים המתקשרים עם מרכז פיקוד או מרכז פיקוד המותקן במקום נוח בבית. מחצית מטכנולוגיית מערכות האזעקה היא חצי מהאמת, המחצית השנייה מומחי אבטחה שמתכננים, מתקינים ומפקחים על המערכת שלך.

כדאי ללמוד כיצד מערכת האזעקה בכללותה מתפקדת

כיצד רכיבים כגון גלאי תנועה וחיישני שבירת זכוכית פועלים יחד וכיצד לשמור על אבטחת העסק שלך. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על חדירה מסחרית וגלאי חדירה שיעזרו לך להבטיח את אבטחת העסק שלך.

דילוג לתוכן