פתרונות אקסל לעסקים

מחקר בתעשייה מעריך כי העלות הכוללת של בעיות איכות הנתונים לכלכלת ארה"ב היא כ- 600 מיליארד דולר בשנה (Eckerson, 2002). בעוד שרוב החברות נוטות למקד את מאמצי האיכות שלהן במינוי וטיפול במידע, איכות הנתונים מוכרת כתכונה החשובה ביותר בכל סוג של נתונים. אכן, החשש הוא שכמה חברות החלו להקים צוותי ניהול נתונים, כאשר התפקיד הבלעדי של החברה אחראי על איכות הנתונים.

מנהלי Office משתמשים ב- Excel

כדי להזין ולאחסן חלק ניכר מהנתונים המשמשים לניהול חשבונאות, דיווח פיננסי, ניתוח עסקי ודיווח ביצועים. משקיעים ו- VC משתמשים בגיליונות אלקטרוניים שלא מפתיעים לניהול מאות מיליוני דולרים ולאיסוף נתונים חשובים עבור חברות פורטפוליו. לצורך הקלטה, אקסל שימושי גם לניהול משרדים לתמיכה במשימות יום יומיות כגון חשבונית, תשלום חשבוניות ופנייה לספקים ולקוחות.

ניתוח עסקי משמש לאיסוף נתונים המשפיעים על קבלת ההחלטות

השימוש העסקי הנפוץ ביותר ב- MS Excel לניתוח ארגוני הוא ניהול משאבי אנוש, דוחות ביצועים וניהול תפעול. מהבחינה הזו, השתמש באקסל לניתוח אסטרטגי של החלטות עסקיות עם נתונים, נוסחאות וטבלאות קשורות.

חברות אוספות נתונים מהפעילות היומיומית שלהן, בין אם זה מכירת מוצרים, תעבורת אתרים, הוצאות על משלוחים, תביעות ביטוח וכו '. יש לך גם אפשרות להשתמש בנתונים אלה למשימות אחרות שאולי לא חשבת עליהן.

פתרונות אקסל לעסקים קטנים נוגעים כמובן לתבוע זמן יקר ויקר מהעובדים שלך. זה גם על להחזיר זמן אישי יקר מבעלי עסקים, להחזיר את זמן הניהול ולהתמקד במשימות מוסיפות הערך שאתה צריך לעשות.

תסתכל על הבעיות והבאגים שיש לך ב- Excel, במה אתה זקוק לעזרה וכיצד להגדיר כלים ופתרונות של Excel בצורה ידידותית למשתמש, כך שלא תצטרך להתעסק בהם .

חברות גדולות עם משאבים פנימיים של Excel ממהרות למצוא פתרונות אקסל שסוגרים את הפערים התפקודיים המדהימים בעקבותיהם

רבים לוקחים את אקסל בערך נקוב ומשתמשים בו ככתב ידני לדוחות נתונים. זה לא חלק מהעסקים שיהיה יותר מדי מקום לטעויות, במיוחד עבור חברות גדולות שתלות בתוכנות מיוחדות, אך אם יש לך מספר מצומצם של עובדים בשכר העבודה שלך, Excel הוא הכלי עבורך.

ישנן משימות רבות אחרות לניהול פרויקטים שתוכלו לעשות עם Excel

כולל יצירת לוחות Kanban לניהול תזרימי הפרויקט, כולל קביעת סדרי עדיפויות וספרינטים ומעקב אחר התקדמות על בסיס שעה באמצעות גיליון אלקטרוני פשוט. התקדמות היא לא הכל, אתה צריך גם להיות מסוגל לעקוב אחר תקציבי הפרויקט, לעקוב אחר תאריכי ההתחלה והסיום של חומרים ולעקוב אחר העלות בפועל של העבודה שנעשתה. חשוב לנהל עסק ולדעת מתי העובדים שלך יוצאים לחופשה. אם אתה יודע את כל זה במבט חטוף, אתה יכול לעקוב אחר זמנים עמוסים ולוודא שאתה לא מאויש פחות.

תבנית ניהול תיקים זו נוצרה עבור משקיעים סינגפוריים והותאמה לשוק המניות בארה"ב. הוא מכיל קטע סיכום לסקירה רחבה יותר של תיק העבודות שלך. השתמש בו כדי לעקוב אחר כמה הרווחת מההשקעות שלך.

כדי להקל על חייך, ריכזנו עבורכם כמה מתבניות ה- Excel הפופולריות ביותר לעסקים. תבניות Excel החינמיות שלך כמו אלה חוסכות לך זמן יקר בעת יצירת מסמכים עסקיים. תבנית Excel לשוק הפיננסי היא פתרון לגיליונות אלקטרוניים שנוספו לניתוח נתוני השוק הפיננסי וניהול תיקים. חלק גדול מכל פיתרון הוא ליצור תהליך כדי לדעת מה לעשות. בעזרת פונקציות ונוסחאות קלות לשימוש של Excel, תוכלו לארגן משימות, לשנות פגישות ולפקח על מצב המשימות.

תכנות אקסל לעסקים מצויד באפשרויות עיצוב מתקדמות ויכולת חישוב מתקדמת. המשמעות היא שאקסל הופך לכלי מקיף ושימושי עם יצירת פתרונות מותאמים אישית.

נתונים הם יעילים וידידותיים למשתמש נתונים ממלאים תפקיד מכריע בקבלת ההחלטות והופכים לחשובים ומדויקים יותר

תכנות Power BI של מיקרוסופט בשילוב עם אסטרטגיית ניתוח סוללות את הדרך לתובנות טרנספורמטיביות בנתונים עסקיים. באמצעות Power BI Programming for Business, תוכלו להרחיב מערכות ניהול נתונים קיימות או ליישם מערכות חדשות לשיפור השימוש בנתונים עסקיים.

פיתרון תוכנה כשירות זה עובד עם ה- ERP הקיימים שלך ועוקף את Excel

עם הטמעת מפת דרכים אסטרטגית, פתרונות הביג דאטה הופכים לחלק חשוב בשינוי הדיגיטלי של החברה שלך. אם החברה שלך רוצה לשנות או ליישם פתרון עסקי נוכחי, שכר מתכנת Power BI כדי לוודא שהפתרון מתאים לעסק שלך.

בעולם העסקים של ימינו

Excel שימושי לניתוח, אחסון מערכי נתונים קטנים ויצירת מודלים ופורמטים פשוטים. זו לא הבחירה הטובה ביותר למשימות הנהלת חשבונות, AP, רכש ורוב הניהול הפיננסי. ניתן להשתמש ב- Microsoft Excel ככלי בחבילת Microsoft Office, אך רק בכלים המציעים את התועלת הגדולה ביותר לעסק שלך.

בעוד ש- Microsoft Excel מציע פתרונות אינסופיים לניהול נתונים ולבעיות ארגוניות

הוא יכול גם להפוך את העסק שלך לטובה לטובה. Microsoft Excel היא תוכנת גיליונות אלקטרוניים שנמצאת בשימוש נרחב בעולם העסקים, אך בגלל יכולותיה העצמאיות ורב המשתמשים, קיימות מגבלות וסיכונים מובנים ברורים שמציבה Excel לפרויקטים עסקיים. Datarails היא מערכת לניהול גיליונות אלקטרוניים המשתמשת באלגוריתמים מהפכניים כדי להבין את החומר של הגיליונות האלקטרוניים ולהפוך אותו לנתונים מאובטחים, עקביים ומשמעותיים, מה שהופך את השימוש בגיליונות אלקטרוניים עסקיים לסיכון ויעיל.

למעלה מ -1.5 מיליארד משתמשי Microsoft Excel מנהלים טריליוני דולרים בגיליונות האלקטרוניים שלהם מדי יום

והיא נותרה היישום המוביל ביותר בו משתמשים חברות ברחבי העולם. בעולם העסקים המודרני אקסל הושתנה על ידי חלופות טובות יותר של אקסל וסוגים חדשים של תוכנות הפועלות יחד לניהול ועיבוד מידע פיננסי.

זה הפך לבסיס לאינספור תהליכים עסקיים ועוזר בחישוב

משימות פיננסיות, פרויקטי IT, שיווק ועוד. עם יכולתו לעבד משוואות מתמטיות, לאחסן ולארגן נתונים בצורה אטרקטיבית וניהול וליצור מגוון תרחישים, Microsoft Excel מספק פונקציה קריטית לעסקים. Microsoft Excel הוא תוספת מצוינת לעסק שלך, אך יש לו יישומים מוגבלים.

דילוג לתוכן