ציוד בטיחות בדרכים

ציוד תנועה וציוד בטיחות לכבישים וחניונים כל כך חשובים בחיינו. הרחובות עמוסים מתמיד. אם ערים מעוניינות לשפר את הכבישים בתקופה בה התנועה גוברת, עליהם לשים לב במיוחד לציוד בו הם משתמשים כדי לקדם את הבטיחות בדרכים.

ציוד ואביזרי בטיחות למניעת תאונות הדרכים

המחייב שימוש בחומרים איכותיים לבטיחות בדרכים כדי להפחית את הפגיעות ואת שכיחותן של תאונות. קרא את הפוסט בבלוג זה כדי ללמוד עוד על הסוגים השונים של ציוד דרכים ומכשירי בטיחות. ציוד בטיחות בדרכים הוא קטע שנחשב לתנאי הכרחי להשלמת כבישים עם אביזרים.

ריכזנו מבחר גדול של ציוד בטיחות שתוכלו לקנות

תוכלו לבחור בין סוגים שונים של ציוד בטיחות לתעבורה כגון קונוסים לכביש, מווסתי תנועה, מחסומים, פסי האטה, עמודים גמישים, משטחי אזהרה, מעצורי חניה , קצוות מרכזיים וכו '.
נמליץ בנושא על:
עב מהנדסים ציוד ואביזרי בטיחות חברה ייבואנית משווקת המובילה בשוק הישראלי. 

כאן תוכלו לבחור מתוך מגוון גדול של קונוסים כמו קונוסי תנועה משושים, קונוסי בטיחות, רב – קונוסים ייעודיים, קונוסי ג'מבו, קונוסי בסיס רחבים וכו '.– קונוסי התנועה הכתומים שלנו עוזרים להפנות תשומת לב לעבודות דרכים, שינויים בנתיב, תאונות דרכים ומפגעי דרך אחרים. קונוסים לבטיחות בדרכים הם מכשיר חסכוני ויעיל לבטיחות בדרכים.

התקני בטיחות בתעבורה מהווים סימן פיזי גלוי לניהול זרימת התנועה

במקרה של תאונה, ניתן להשתמש בציוד בטיחות בדרכים לשליטה בתעבורה, בעוד שעבודות דרכים מסמנות עקומות מסוכנות ומחסומים מרכזיים ומספקות מחסום לתנועה בחניות ובמוסכים.

התקני בטיחות בתעבורה משמשים בכבישים ובאתרי בנייה להפניית תנועה לרכבי תחזוקה ולעובדים

מערכות בקרת תנועה מסמנות גבולות, יוצרות חסמים ונותנות הוראות לבקרת תנועה סביב כבישים ומתקנים. חסימות תנועה משמשות להפניית תנועה או לחסימת אזורים לרכבים ולהולכי רגל.

הבטיחות בעבודה תינתן עדיפות עם תמרורים, שלטי בטיחות וציוד אחר שאושר לניהול תנועה. מלאי הבטיחות של RSEA מצויד בקונוסי בטיחות איכותיים, קונוסי בטיחות ומחזירי אור, סימני ריצוף ועוד ועוד.

מגוון הציוד הבטיחותי והמקיף ביותר בעולם ליישומי בטיחות בדרכים ותחבורה

כולל כבלים, רמפות, טריזי גלגלים, הגבלות מהירות, גיבנות, עצירות, מחסומים, אורות ועוד. המהנדסים שלנו עובדים עם מנהלי בטיחות בדרכים על מגוון רחב של ציוד ורכבים. הציוד שלנו עומד בדרישות הבטיחות בתעשייה ומבטיח סביבת עבודה בטוחה באזורי תנועה גבוהה. בין אם אתה צריך לסמן גבולות, להקים מחסומים או להקים כל סוג של אזור בטיחות באתר בנייה בלואי, אתה תהיה מכוסה בציוד בטיחות התעבורה שלנו. ציוד ניהול התנועה והבטיחות שלנו כולל מחסומים, גדרות, קונוסי תנועה וכיסויי תעלות לבטיחות הולכי רגל ומכוניות במגוון יישומים. אנו מציעים מגוון שלטים וקונוסים בהם ניתן להשתמש למטרות שונות: קונוסי תנועה לציון נתיבים חדשים וכיוונים; קונוסי בטיחות כדי להזהיר אנשים מאזורי סכנה; תקלות ברכב ועוד.

מצויד במדבקות רפלקטיביות מחזירי אור

גדרות המחסום וקונוסי התנועה שלנו הם אידיאליים לשימוש בכביש, אך יכולים לשמש גם באזורים אחרים כפתרונות לניהול תנועה וקהל, כולל חניה זמנית למסיבות ואירועים. Ustun הוא מקור אמין ואמין לבטיחות בעבודה ולציוד מגן אישי כולל מגוון מרשים של מוצרי בטיחות בדרכים. אנו יצרנים מובילים של תמרורי TPU וספקים של ציוד בטיחות בדרכים.

בטיחות התנועה במפעל שלך מגנה על העובדים

מוצרים שיעזרו לך לארגן תנועה סביב המפעל שלך ולשמור על בטיחות העובדים והמכונות שלך. הבטחת בטיחות העובדים והמכונות שלך בכל סביבה בה אתה משתמש ברכבים כמו מלגזות היא קריטית. דניוס מציע לכם רמפות מהירות כדי לשלוט על מהירות התנועה סביב המתקן.

זה הופך את ה- Cipp Road Cone למושלם לשימוש בתעבורה

בתעשייה ובמסחר. קונוס התנועה מצויד באותן תכונות כמו החרוט המתקפל בגודל 20 אינץ '. הוא זמין במגוון שקיות אחסון רפלקטיביות שיכולות להכיל עד ארבע קונוסי בטיחות קופצים בגודל 28 אינץ '.

מיחזור עצירות חניה ניתן להשיג מדרכות גומי ופלסטיק בגרסאות צבע רבות

בנוסף לקונוסי מחסום, אנו מייצרים ומוכרים שלטי בטיחות בדרכים רבים. שלטי הודעות מותקנים על משאית הם תווי מטריצה מלאים בשני גדלים עם הודעות טקסט או גרפיקה.

המחסן לבטיחות בתעבורה מביא מגוון עצום של מוצרים בכל קטגוריה

כך שתוכלו למצוא במהירות את מבוקשכם. מחרוטי תנועה, מחסומים, מגבילים מהירים, תוחמים וסוללות, אנו נושאים את כל ציוד התנועה שלך, בדיקות אישיות ודרישות בטיחות כלליות. אפודי בטיחות מסוג 2 זמינים בסדרת Lime Brilliant כמו גם בדגמי פרימיום מגניבים במיוחד עשויים רשת.

שירותי בטיחות במנצ'סטר – שירותי בטיחות במנצ'סטר הוקמה בשנת 1979 והיא מפיצה עולמית של ציוד בטיחות בדרכים. החברה, שבבעלות מועצת העיר מנצ'סטר, הוקמה בשנת 1979.

ציוד בטיחות בדרכים

הוא חובה לכל סוגי הלקוחות האזרחיים והבנייה. בצע את הצעדים הבאים כדי למצוא את מושב הרכב הנכון והתקן אותו כדי לשמור על בטיחות ילדך. השתמש בהוראות הבטיחות בפרקים הבאים כדי למנוע פגיעות בכרית האוויר במקרה של התנגשות.
לפי ההנחיות לבחירה והצבה של מעקות בטיחות בדרכים בין עירוניות.

Worksafe

היא יצרנית שלטי בניין, כביש מהיר ומסחר ומפיצה של מוצרים וציוד לניהול תעבורה. אנו מחויבים לעבוד עם קבוצות חקיקה פרטיות, ציבוריות ופדרליות בכדי למקסם את היתרונות להצלת חיים בכבישים המהירים שלנו על ידי השקעה בפתרונות בטיחות חסכוניים. ב- Worksafe, המטרה שלנו היא להדריך את הלקוחות שלנו בבחירה והגדרה נכונה של תזרימי תנועה זמניים ויישומים קבועים העומדים במפרט.

מגוון המוצרים של Meiser Strassenausstattung GmbH עונה על הדרישות של מערכות ריסון מודרניות לכבישים מהירים וכבישים פדרליים

המגוון שלנו כולל מגוון מקיף של מוצרים, כולל שילוט, לוחות חצים, התקני מהירות מכ"ם ועוד. ל- Worksafe צי חדשני של מערכות בקרת תעבורה ומציע פתרונות טכנולוגיים חדישים להרגעת תנועה בכבישים מהירים ובאתרי בנייה וכן לניהול תקלות. אנו מחויבים לענף ומספקים ללקוחותינו מוצרים איכותיים העומדים במפרט הנדרש, ייעוץ טכני מוסמך, שירות מעולה ומחירים תחרותיים.

מערכת התנועה PVS

היא מערכת מצלמות ניידת ש- DOT משתמשת בה בכל שעות היממה בצד הדרך כדי לפקח על תנאי התנועה והדרך. כאשר משאית נכנסת לכביש מהיר, המכשיר הנייד שלנו אוטומטי לחלוטין ומזהה ומזהיר אוטומטית נהגים בזמן אמת כאשר רכבי בניין נכנסים לכביש המהיר.
למידע נוסף בתחום של https://ab-eng.co.il וציוד בטיחות בדרכים נא לבדוק ב- ab-eng.co.il

 

דילוג לתוכן