רשם החברות בישראל – איתור חברה

אם חברה לא מגישה תקנון משלה, השיעורים הסטנדרטיים המפורטים בתקנון הם בתוקף. אם לחברה אין תעודת רישום או שמדינת מוצאה לא הוציאה לה מסמך לרישום, על עורך הדין המגיש את הבקשה לצרף תצהיר בנושא זה. על החברה גם למנות אדם שיחתום על התצהיר כחותם מורשה של החברה.

על החברה למנות נציג מקומי בישראל לביצוע ההליכים הנוגעים להקמת החברה בישראל. זה יהיה אידיאלי להתמנות על ידי נציגים מקומיים או עורכי דין במהלך הקמת חברה בישראל, אך החלטה זו הוטעה על כך.

על מנת להשלים את תהליך רישום החברה הזרה בישראל בקלות ובמהירות

מומלץ להשתמש בשירותי עורכי דין בעלי מומחיות בתחום זה. אנו מציעים את השירותים המשפטיים שלנו ללקוחות בינלאומיים המעוניינים לרשום כאן חברות זרות לפעילות העסקית שלהם. בדיני חברות ישראליות אנו פעילים בתחום דיני התאגידים והפיננסים וכן בתחומים אחרים של משפט מסחרי ומסחרי, המשרתים לקוחות מקומיים ובינלאומיים. יש לנו שני משרדים בתל אביב ואחד בכמה מיקומים בערים כמו פתח תקווה ותל אביב, כמו כן אנו מספקים שירותים משפטיים בניו יורק, ניו ג'רזי וקליפורניה.
לעוד פרטים אודות רשם החברות איתור חברה ורשם החברות בישראל – איתור חברה מומלץ לגשת לאתר webinfo.co.il

זו נקודה חשובה מאוד

מכיוון שמשמעותה היא שהחברה הזרה תהיה ישות משפטית נפרדת, סניף, שהיא בעצמה הרחבה של חברת האם. עם זאת, על מנת להבחין בין חברות בנות, אנו רואים בחברות הבנות רק הרחבות של חברות זרות. המשמעות היא שהם אחראים באופן מלא לכל ההתחייבויות שהם מתחייבים מטעם חברות האם וחברות הבת שלהם, וזה אומר לא יותר מכמה מאות אלפי שקלים (כ- 100,000 $).

חברות העושות עסקים בישראל חייבות להגיש דוחות מס שנתיים מבוקרים ודוחות כספיים עבור כל חברות הבת שלהן

רשויות המס בישראל ימסו רק רווחים הנובעים מהפעלת סניפים מחוץ לישראל. לאחר שהחברה נרשמה ברשם, עליה להירשם ברשויות המס הרלוונטיות. לאחר השלמת הרישום, החברה תקבל אישור רישום והעתק מההחזר המס השנתי שלה מהרשם.

על התצהיר להיות חתום על ידי כל בעלי המניות בחברה הישראלית החדשה, גם אם בעלי המניות אינם ישראלים. מסמך זה חייב להיות מישראלי המורשה לייצג את החברה בישראל או מחבר בחברה שאינה ישראלית.

מאמר זה יכול להיות מועיל אם ברצונכם להקים עסק בישראל וללמוד עוד על תהליך הרישום לחברות זרות בארצות הברית ובמדינות אחרות

אם יש לך שאלות בנוגע לרישום חברה זרה בישראל, אנא פנה אלינו. מאמר זה יעזור לך לרכוש ידע בנושא זה תוך שתהה כיצד לנהל את רישום החברות הזרות שלך בצורה הטובה ביותר. לקבלת מידע או סיוע משפטי בקשר ל"תהליך רישום עסקים ישראלי ", אנא צרו איתי קשר בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב או במרכז למשפטים בישראל בטלפון (+ 972). מה לעשות כדי להשיג רישיון עסק, זמין באתר משטרת ישראל בעברית. עליך לרשום חברה בישראל ושמות הדירקטורים ובעלי המניות חייבים להיות נוכחים עם חתימתם לרישום החברה. למרות עברית וערבית הן השפות הרשמיות של ישראל, הקנצלרית מקבלת מסמכים ארגוניים באנגלית. האישורים לרישום חברות זרות חייבים להיות מאומתים על ידי משטרת ישראל ומשרד החוץ והמסחר וכן על ידי רשות אכיפת החוק המקומית.

כל תהליך רישום החברה בישראל מאושר על ידי רשם החברות

משרד המשפטים בירושלים. בהקשר זה, הקמת סניף בישראל מהווה צעד חשוב ברישום חברה זרה כשחקנית פעילה בשוק מקומי. לגבי הקמת חברות בנות בהודו, יש לציין כי גם אם החברה רשומה מחוץ לישראל ורוצה לפתוח חברת בת עבור חברות זרות, היא אינה נחשבת כישות משפטית רשומה. יש להתייחס לחברות זרות כשחקנים פעילים בשווקים המקומיים שלהן בכדי ליצור קשרים עסקיים עם רשויות החוק והעסקים המקומיים.

דילוג לתוכן