תוחלת חיים של פרחים

במאמר זה תוכלו ללמוד עוד על משך הזמן שבו צמחי אוויר ופרחיהם חיים וכיצד תוכלו להמשיך ולהחזיק אותם. בואו נבין כיצד נוכל להרחיב את הצעדים שאנו נוקטים בכדי לאפשר לסחלבים לפרוח מהר יותר ויותר.

אם פעל לפי הטיפים הנכונים לטיפול בפרחים

כולל כריתת גבעולים, שימוש במזון פרחים והחלפת מים כל כמה ימים, תוכל להאריך את חיי הוורדים שלך. קרא מאמר זה כדי לוודא שלא תפיק את המיטב משושנה עם תוחלת החיים הטובה ביותר עבור צמחי אוויר וסחלבים בגינה שלך.

אם אתה תוהה מה צמחים ביתיים יכולים להשיג

אני כותב בשורות אלה. חבצלות השלום חיות לנצח, וזה בהחלט הרבה זמן, אבל אם אתה מטפל בהן הרבה יותר טוב, הן יכולות לחיות הרבה יותר זמן. חיי החיים הממוצעים של גאילארדיה גרנדיפלורה הם שנתיים, אך הם בדרך כלל קצרים – הם חיים מכיוון שהם פורחים כל כך פוריים ונשרפים במהירות. צמחים חד שנתיים הם צמחים שאינם עומדים בקור, ולכן הם קצרי מועד. צמחים רב שנתיים מונוכרום בעלי חיים ארוכים יכולים לחיות שנים רבות, מכיוון שהם מתרבים פעם אחת ואז מתים.

דישון צמחי האוויר שלך אינו הדבר החשוב ביותר

אך הוא מאריך את חייהם בחודשים, אם לא שנים. עד כמה אתה מטפל בהם יכול לקבוע אם הצמח הפנימי שלך חי שבוע או עשור, אז אל תפעיל על עצמך יותר מדי לחץ או אחריות. אין גורם מכריע אם צמח חי יותר משנתיים או אפילו כמה חודשים. המפתח להבטיח שלפרחים החתוכים שלכם יהיו החיים הארוכים ביותר הוא לספק להם את המים והטמפרטורה הנכונים.

צמחים קצרי מועד עשויים להפתיע ולצמוח במשך עשרות שנים, אך צמחים ארוכי טווח עשויים למות מוקדם מהצפוי.

אז

עם הטיפול והתשומת לב הנכונה, אתה יכול לצפות להחזיק סחלב לפחות כמה עשורים. כמה סחלבים מפונקים יכולים להחזיק מעמד יותר מעשור ויש להם עונות פריחה חוזרות לאורך השנה. כישורים אלה ישמרו על סחלבי הבריאות שלכם ופורחים לאורך שנים רבות ויעניקו לכם עניין רב בגננות מקורה. אבל היה סבלני, כי ציפור גן העדן הזו תזדקק לזמן המתוק שלה להנביט את הפרחים היפים האלה.

זה יכול לקחת עד 100 שנים לפרוח

וגם אז זה לא יפרח יותר מכמה שנים בכל פעם. לאחר שהחמנייה פורחת במלואה, יש לכם כ -20 יום ליהנות מיופיו של הפרח. ברגע שהפרחים מתים והעלים מצהיבים, הצמח ישן ורוצה לנוח לקיץ. אז אם אתה רוצה, יש לך סיכוי טוב שהוא יפרח בשנה הבאה. חשוב להמשיך לשמור על הסחלב שלך בתקופה הרדומה, מכיוון שהפרחים נמשכים רק מספר שבועות. בעקבות ההצעות הנפוצות לטיפול, אם כי הסחלב שלך פורח הרבה, דשן חלש נוסף יתווסף לשגרה שלך כדי לשמור על בריאותו ולחיות זמן רב יותר (לא נמצאה נוסחה לסחלבים).
עבור עוד מידע אודות כמה זמן מחזיק זר פרחים ותוחלת חיים של פרחים כדאי לגשת לאתר li-zer.co.il

רקפת, שגדלה כצמח עציצי שנתי ונשפכת לאחר הפריחה, קלה לתחזוקה בתנאים קרירים.

בנוסף, משך הסחלב תלוי במגוון היישומים והטיפול שמקבל הפרח. מרבית הסחלבים ההיברידיים המגיעים בפרחים גדולים ויפים יכולים לחיות עד 10 שנים או יותר, אך למרבה הצער איננו מסוגלים לדעת למי יש את אורך החיים הארוך ביותר של האחרים.

ישנם כמה צמחים הנקראים חד-שנתיים, צמחים החיים במשך עונת גידול ואז מתים. לחלק מהצמחים יש אורך חיים של כמה שנים בלבד, בעוד שאחרים אורך חיים שנמדד במאות שנים.

אורך חייו של צמח נקרא הזמן שהצמח מבלה מתחילת ההתפתחות ועד המוות

מכיוון שמחזור החיים הוא כל כך ארוך שכל צמח מייצר את הזרע שלו. אורך חייו של הצמח מוגדר כמחזור חיים או אורך חיים של סוגים שונים של צמחים, כגון חד-שנתיים, צמחים רב-שנתיים וצמחים פורחים.

לצמח חד-שנתי יש מחזור חיים של עונת גידול אחת

ודור אחד לשנה הוא הנורמה לצמחים חד-שנתיים. מחזורי חיים עמידים, שיכולים להשתנות מאוד, יכולים להיחשב כ"מעגל חיים ", המוגדר כזמן שלוקח לצמח להגיע מזרע לזרע. חיי הצמח מתייחסים לתקופה שבין תחילת ההתפתחות לסוף מחזור החיים של הצמח.

דוגמה קיצונית לאריכות ימים של זרעים ניתן לראות אצל מינים כמו לוטוס כף הרגל

אשר שרד יותר מחמש עשרה מאות שנה, וכמה דגימות ידועות כבן יותר מ -100 שנה. במשפחת הסחלבים, בדרך כלל ניתן לצפות כי צמחים יחיו מספר שנים; זה תלוי עד כמה אתה מטפל בהם. עם כל כך הרבה טיפול, כולנו שואלים את עצמנו: "כמה זמן סחלבים חיים?" התשובה הישירה היא כמה עשורים (20-22 שנים), אם כי עם הטיפול הנכון הם יכולים לחיות כמה עשורים.

דילוג לתוכן