יועצי משכנתאות מומלצים בארהב

אם מעולם לא קניתם בית, כנראה שלא שמעתם על המושג "מתווך משכנתא" עד שחברכם קונה אותו. אבל אם יש לך את זה, אתה יודע למה מתווך המשכנתא כי קנית ממנו את הבית שלך.

מתווכים למשכנתאות הינם בעלי מקצוע פיננסי מורשים ומפוקחים אשר משמשים כמתווכים בין לווים למלווים

שלא כמו נושאי הלוואות העובדים בבנקים מסוימים, לברוקרי המשכנתאות יש גישה למגוון רחב יותר של מוצרי משכנתא, כלומר הלווים עשויים לקבל שיעורים זולים יותר. בעוד שלווים בבנקים מוגבלים למשכנתאות הניתנות על ידי הבנק, מתווך משכנתאות יכול להתנהג באופן דומה.

עם זאת

זכור כי מתווכי המשכנתאות עובדים בעמלות ויש להם מעדיפים המלווים שלא תמיד מציעים את התעריפים הטובים ביותר. עם זאת, אם משלמים לך רק כאשר אתה חותם על המשכנתא שלך, עליך להיזהר כשאתה עובד עם מתווך משכנתא מסיבה חשובה אחת: הם עובדים בעמלה. מתווכי משכנתאות מעוניינים למצוא את "העסקה הטובה ביותר" מכיוון שהם יכולים לעבוד עם מלווים למשכנתאות מסוימים בגלל העמלות הגבוהות יותר שהם משלמים.
למידע נוסף על יועצי משכנתאות ויועצי משכנתאות מומלצים בארהב ניתן לבקר באתר contact.org.il

לעולם לא תדבר עם הבנק או המלווה שלקחו את הלוואת הבית שלך; במקום זאת, מתווך המשכנתא שלך יתקשר בנפרד עם שני הצדדים. בנוסף, מתווכי המשכנתאות יהיו בקשר עם המלווה המשכנתא כדי להחליט על ההלוואה שלכם.

מתווכי משכנתאות עצמאיים רבים שולחים בקשות להלוואות למבטחי המלווה, אך אינם פועלים כמבטחים פנימיים לתקשורת ישירה.

זה חכם לראיין לפחות שלושה אנשים

כדי לברר אילו שירותים הם מציעים, כמה ניסיון יש להם וכיצד הם יכולים לעזור לפשט את התהליך. מציאת מתווך המשכנתא הנכון חשובה לא פחות מבחירת המלווה המשכנתא הטוב ביותר, אך חשוב לערוך מחקר לפני שתבחר מתווך לעבוד איתו. במקום ללכת ישר לבנק או למבטח המשכנתא שלך, אתה אמור להיות מסוגל לבקש עזרה ממתווך הפועל כקשר קשר ואשראי. אין צורך לעקוב אחר המלצות ממלווים אמינים; במקום זאת, עליך לפנות לבנקים מובילים למשכנתאות, לאיגודי אשראי, לחברות ביטוח, למבטחי משכנתאות או למקורות אחרים לפני שתפנה למישהו מהמלווים המובילים.

אם אין לך זמן או סבלנות להגיש בקשה למשכנתא ואתה רוצה מישהו מעבר לפינה שיודע לנהל משא ומתן על שיעור

דבר עם מתווך המשכנתא שלך והם יכולים להיות הכרטיס שלך לשיעור נמוך יותר. שים לב שכמות המידע שלמתווכים למשכנתאות יש גישה משתנה בין מלווה למלווה, שכן יש לאשר כל מתווך בנפרד לעבודה איתך. אם מלווה משלם עמלה למתווך, יתכן והמתווך יעדיף את המלווה הזה וייתכן שלא תקבל את העסקה הטובה ביותר. לבסוף, מתווכי המשכנתאות עובדים על ידי עמלות ויכולים להעדיף מכירת משכנתאות למלווים שאינם מציעים את המשכנתא התחרותית ביותר.

אם אתם שוקלים לקנות בית או לממן מחדש את הבית הנוכחי, אל תהססו לפנות למומחי המשכנתא של אמריקן מימון.

הם יכולים לחפש שיעורים

לעזור לך להשוות סוגים שונים של הלוואות, כגון משכנתאות בריבית קבועה ומשתנה, ולייעץ כיצד להתאים הלוואה כך שתתאים לך ביותר. בין אם אתם מחפשים הלוואת FHA או הלוואת VA, מתווך משכנתא בעל ניסיון בהלוואות יכול לפשט את התהליך. מתווכים יכולים להכין את בקשות ההלוואות ואת הרשומות הכספיות שלך, להוציא אישורי משכנתא או לאשר את המשכנתא שלך לפני או אחרי הגשת הבקשה, וכך גם המלווים.

לאחר סיום כל הניירת

מתווך משכנתאות יעבוד בשם הלווה בכדי למצוא את שיעורי המשכנתא הטובים והנמוכים ביותר שיש. לאחר סגירת ההלוואה, המלווה משלם את העמלה של מתווך המשכנתא ואת העמלות לאחר שנסגרה, כך שעבודה עם מתווך לא אמורה להשפיע על כמה יעלה לך ההלוואה שלך.

בסופו של דבר

עליכם למצוא את ספק המשכנתא הטוב ביותר, בין אם זה מתווך או מוסד פיננסי, ולחפש שיעורים טובים ועלויות נמוכות. בכל דרך שתסתכל על זה, ודא שאתה מבצע מחקר משלך באמצעות מתווך המשכנתא המקומי שלך ושירותיהם. יש להשוות תמיד את שיעורי הביצועים והביצועים של מתווכי משכנתאות עם בנקים ואיגודי אשראי מקומיים. כשאתה קונה הלוואת דירה, מתווך משכנתא יכול להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך, אך בסופו של דבר זה תלוי בך מה שאתה עושה. – — מתווך יכול לעזור לך להגיש בקשה למשכנתא ולבצע את מרבית ההרמה הכבדה, בין אם מדובר בהלוואה לרכישת דירה או במימון מחדש של משכנתא. לאחר שתסדיר את ההלוואה והמלווה המתאים ביותר עבורך, מתווך המשכנתא שלך יעבוד איתך על מנת שהעסקה תתנהל בצורה חלקה ביום הסגירה. כדי לקבל את המשכנתא, עליך להיות בקשר טוב עם הבנק המקומי שלך, איחוד אשראי או מוסד פיננסי אחר. מתווך משכנתאות יכול לא רק לעזור לך למצוא מלווה ייתן לך את המשכנתא הטובה ביותר, אך יכול גם לעזור לך ללכת לסניף ולגלות איזה מלווה ייתן לך את המשכנתא.

דילוג לתוכן